frisøren imorgen....

Bebibooms

Gift med forumet
men.. what to dooo????

Hæ? Du er jo så fin nå du! Haha, OM du forsatt er lys da [8D]

skal ta ettervekst lissom... men føler jeg er så altfor blond... men... så liker jeg d og...men skal jeg ta mer striper sånn sommin egen farge er?? og blonde...? så d blir mer naturlig...eller skal jeg bare vere blondie??

sparer, så blir ikke gjort mye m klipp...

*faen så feit jeg ser ut... GRIN*

ja, jeg har ikke farget meg siden.... sist... hehe... så...lyst hår nå...[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Syns det var fint med litt forskjellige striper så det ikke blir altfor lyst!!![;)]

asså som nå... men litt mer,min naturlige farger striper i lengdene og bleike striper inne ved etterv?

ORIGINAL: Bebibooms

Syns det var fint med litt forskjellige striper så det ikke blir altfor lyst!!![;)]

asså som nå... men litt mer,min naturlige farger striper i lengdene og bleike striper inne ved etterv?

Det har jeg gjort nå. Følte det passte litt bedre med årstiden. Men på sommeren liker jeg å være lys lys lys[:D][:D]

ORIGINAL: ..christine..

Det har jeg gjort nå. Følte det passte litt bedre med årstiden. Men på sommeren liker jeg å være lys lys lys[:D][:D]

pikktjør??

ORIGINAL: ..christine..

pikktjør??

tenkte jeg det ikke[8D]

Vell, jeg kan jo gi deg det da. Men jeg har ikke noe styla fint hår i hverdagen. Hår er egentlig bare i veien i min jobb[8D]

Skal slenge med et sammen med bildene av felix

haha, syns du min bilde styling var noe bedre?? strikk utav håret sveis?[;)][:D]

Jeg har og lagt inn noen mørkere striper, er jo fint så man ikke blir alt i alt likbleik på vinteren [8D]

haha, syns du min bilde styling var noe bedre?? strikk utav håret sveis?[;)][:D]

Her er min utav håre strikk sveis[8D]

Ble fryktelig uklart, men greier rettogslett ikke å ta bilder av meg selv[8D]

bilde kathrine?

litt vanskeli å se på bildet christine....

hmm... blir nok pittelitt mer striper i dag jah...[:D]

Back
Topp