Frisør

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Kansje ett noe teit spm.. men går det fint å gå til frisør? Hun må ikke vite om att jeg er det, med tanke på hvilke stoff hun bruker.

Kansje ett noe teit spm.. men går det fint å gå til frisør? Hun må ikke vite om att jeg er det, med tanke på hvilke stoff hun bruker.
Det går helt fint, fargene og alt vi bruker idag er mye skånsommere enn før i tiden :)

Ok:-) har en time på begynnelsen av februar. Holder på og skal bli blond igjen:-p tar litt tid. Så må inn hver 6 uke å lysne striper;-)

Ok:-) har en time på begynnelsen av februar. Holder på og skal bli blond igjen:-p tar litt tid. Så må inn hver 6 uke å lysne striper;-)
Folie striper og hette striper er ikke i kontakt med hodebunnen din, så der har du ihvertfall ingenting å bekymre deg for ;)

Ok tusen takk:-D da får jeg prøve rekke bli blond før det blir for hardt å sitte still i to timer;-p

Det blir nok lettere fra nå av. Det var køl svart. Å jeg er egentlig veldig lysblond;-) jeg passer i mørkt. Men er så travelt med etterveksten. Ser tynnhåret ut etter bare tre uker:/ så nå vil jeg bli blond igjen :-D vert 2 ganger. Så nå er det mellombrund omtrent:-) så rekner med det ikke er så mange ganger igjen:)

Det blir nok lettere fra nå av. Det var køl svart. Å jeg er egentlig veldig lysblond;-) jeg passer i mørkt. Men er så travelt med etterveksten. Ser tynnhåret ut etter bare tre uker:/ så nå vil jeg bli blond igjen :-D vert 2 ganger. Så nå er det mellombrund omtrent:) så rekner med det ikke er så mange ganger igjen:)
Haha det der har jeg også vært gjennom en gang i tiden, jeg er helt lys naturlig, men farget håret lillasvart... Det tok laaaang tid og jeg gikk en periode med gulrotfarget hår :-p nå er jeg heldigvis lys igjen.... Mye mindre styr selv om jeg striper det av og til for å få litt mer "spill" i håret :-)

Back
Topp