Er det noen som skal til frisøren og freshe seg opp litt før fødsel, eller venter dere til etterpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter til etterpå.. Jeg driver og sparer håret etter jeg måtte klippe av alt for mye fordi det var så slitt og ødelagt... Må fikse bittelitt på det snart så det ikke ser helt rart ut, men venter til babyen er ute.. Kan være greit med et pusterom da, og mammaen min har fri hver mandag, så da kunne ho ha trillet tur med babyen mens jeg bare koser meg i frisørstolen![]()
En ting jeg kan love deg er at det er særdeles superpraktisk å ha langt nok hår til å få det i strikk når man har babyHøres ut som en fin planjeg har landet på å bestille time før fødsel, så får vi se om jeg tørr prøve på en ny frisyre eller om det bare blir stuss...
Så bra=) Alt er vel når man blir fornøydPå mandag fikk jeg for meg at jeg skulle klippe meg, gikk innom en av frisørsalongene her og de kunne klippe meg der og da, så endte opp med kort hårsuper fornøyd
![]()
Så bra=) Alt er vel når man blir fornøydJeg har aldri klart å bli helt fortrolig med kort hår.. Det har vært fint noen dager, og andre dager har vært skikkelig badhairday... Fordelen med langt hår er at man kan gjemme det i en strikk om det ikke ser bra ut en dag
![]()
Men lue funker dårlig på jobbJa er knall fornøyd, bad hair dau kan gjemmes under lua nå når de er vinterhar ikke hatt kort hår på sikkert 15 år! Men var klar for noe nytt! Ungene og gubben ble litt sjokka når jeg kom hjem med kort hår! Gubben viste at jeg stakk innom frisøren men ikke a jeg klippe så mye
litt bevist var det også, for begge de andre ungene har vært avhengige av mitt lange hår å kose med! Noe jeg ikke liker selv! Nå er håret for kort til at nr tre blir likedan
![]()
Min mann er fortsatt grinete etter jeg klipte meg kort, selv om jeg ikke hadde noe valg, så jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjenLiker best langt hår selv og da, han får ikke bestemme over meg
hihi=)
...
Det er det.. Men jeg ville vurdert det veldig sterkt, og kanskje prøve ut hva du gjør med håret når babyen kommer.. Om du finner ut da at du aldri har det løst lengre og synes det er praktisk å ha det oppsatt vil du aldri bli fortrolig med bob.. Men du må nesten bare prøve deg fremHehe er redd for at mannen skal sippe om jeg klipper frisyre ja, vurderer noe boblignende, men er jo litt skummelt da! Men så har han jo eegentlig ikke noe han skulle sagt... Er jo mitt hår!
Jeg hadde egentlig planlagt tur til frisøren i mårra, men så har jeg glemt å bestille time, så skal prøve å få bestilt en time til mandag![]()