Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal til frisøren på tirsdag å farge etterveksten. Men er noen som sier at man ikke skal farge håret når man er gravid for det kan bli misfarget... Noen som har noen erfaring med dette?
Har ikke noe erfaring egentlig men mora mi sier det samme[:)] jeg må også ta en tur innom frisøren men har ikke fått tid enda...holder på med den nye boligen som vi har kjøpt.litt oppussing renovering maling osv[:'(]
er ikke farlig å farge håret hos frisøren, ikke hjemme heller for så vidt...
eneste med hjemmefarging er den salmiakk lukta som ikke er noe særlig god å puste inn,selv når man ikke er gravid..men nå er det jo kommet farge uten salmiakk[:)]
Ikke farlig å farge håret, at det kan bli misfarge ja det kan det i få tilfeller, men nå skal du jo gjøre det hos frisør og det fikser dem kjempe fint... [:)]
Jeg stripet håret da jeg var 15 uker på vei og opplevde
et litt dårligere resultat enn vanlig.
Brukte samme frisør og.
Brukte lenger tid på å la det virke og likevel ble det ikke så bra som det burde.
Så jeg lurer på om det har noe med at håret gjerne blir litt mere fett i svangerskapet??
Men farlig er det jo ikke. Stripingen kommer jo ikke borti hodebunnen, de tar jo det ca 0,5 cm
fra hodebunnen.
Har vel noe med at alt forandrer seg når vi er gravide, asså disse hormonene slår jo ut i alle ender og kanter på oss også håret... mitt er ikke blitt mer "fett" av svangerskapet men heller tørt, så det er vel individuelt vil jeg tro [:)] men fordelen med å gå til frisør i forholdt til å gjøre det hjemme er jo at dersom noe skulle bli feil så retter dem det opp [:D][:D]
men dere, om farging av hår hadde vært farlig, hvordan skulle frisørene kunne jobbet som svangre da?? det er nok fra gammelt av at det er "farlig" å gjøre noe med håret tror jeg.... [8D][;)]
Farget nettopp etterveksten selv for et par dager siden.
Sørget for lufting mens jeg holdt på.
Men det som var interessant var at jeg fikk en annen farge enn den jeg har fått før....[8|]
Har brukt samme farge og merke i en evighet.
Håret forandrer seg visst når man er gravid. Jeg har f.eks "mistet" alle krøllene mine.
Rare greier.[:D]