Frisør vs. hjemmeklipp på jenter og gutter?

Jeg klipper både mann og barn, nettopp fordi jeg er frisør selv:-)

Twinkle*Star skrev:
Jeg syns at hvis man har råd til å gå til frisøren selv 3-6 ganger i året for å farge og klippe seg så har man råd til å ta med ungen til frisøren. Det at de blir klippet like fint hjemme som hos frisøren tror jeg lite på desverre. Det fins mange som tar rimelig for barneklipp. og hvis det bare koster noe mellom 100-300kr for en klipp og man kan klippe dem hos frisøren 3 ganger i året så blir man langt ifra blakk av den grunn. Kjøp heller 2-3 plagg mindre i året bare.

For å presisere: Sist gang jeg var hos frisøren var nok høsten 2010, tror jeg - og før det var det til bryllupet i 2005... *knegg*
Og så fikk jeg naboen nedenunder til å klippe 15 cm av "halen" i 2008 eller no'.

Når Jr. blir større (skolegutt, f.eks.) og den slags begynner å "bety" noe, er det meget godt mulig at han også ender opp hos frisøren noen ganger i året.
Hittils har det som sagt ikke spilt så stor rolle, siden han er barnehagegutt og ikke bryr seg selv. I tillegg har han tykt hår med litt volum i, slik at gradert klipp ser "naturlig" og ikke hakkete ut. :)

Ja jeg skrev og at HVIS man har råd til å gå ofte selv, og likevel velger å ikke ta med ungen sin til frisøren for de syns det er dyrt med barneklipp. så syns jeg synd på barnet bare

Back
Topp