Frisør her???

LadyZ

Gift med forumet
HJELP!

Bleket håret mitt i går med noe dama i butikken sa var bra. Det var blekemiddell med perlemor i. Og hva skjer??? Jo, nå er håret blå/grått.... har akkurat hevet oppi en farge, ekstra lys blond... så jeg slipper å bleke det i dag igjen. Men det ser ikke ut som den tar blåfargen.... Hva kan jeg gjøre????

hehe! Hjemme bleking er ikke bra!! fy fy! Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til frisørn! Skummelt med hjemme bleking! og til slutt sier håret ditt stopp! og da trenger du ikke bleke det, for da er det ikke mer igjen :O hehe :P

Hadde du veldig mørkt hår fra før?

Gjør ikke perlemor at det blir litt slik gråskjær da? Det istedenfor gulskjæret?

Hadde helt blondt fra før.....

er ikke sikker, men når jeg var blond brukte jeg blå/lille shampo for å forhindre at håret skulle få gultoner. Kanskje fargen inneholder det samme? Blekingen hos friøseren er jo blå/lilla når de påfører den[:)]

Er nok blekingen som gjorde det. leste litt om den på google.. står at den er en sølv farget bleking. så er nok det som har fått håret ditt til å se litt blått ut!

*Vanda* er frisør! Jeg har bare gått frisør linjen og må si at mye er glemt :P

men finnes jo Lilla shampoo, som tar bort gul kjær i håret! Kan hende de har en shampoo som får bort det blå.

eller farge håret med en varm farge. det som har skjedd er jo at du har fått en veldig kald farge!

Liker du at fargen er kald eller varm da?
Om du liker at den er kald kan du bare vaske håret ditt et par ganger så detter den blå fargen ut. (blå er så store pigmenter så det slipper fort taket selv uten hjelp) derfor så vanskelig å beholde en perlemor farge fin, eller så kan du kjøpe litt bleking til som ikke er perlemor men gold og bare skylle det igjenom håret ditt med litt vann og sjampo da blir det litt slitt men du blir kvitt det på en to tre:):) Men om du liker det varmt da hadde jeg tatt meg turen til frisør så du ikke ender opp med gult eller oransje det kan du nemlig ikke vaske ut!

Back
Topp