FRISØRER?!?!.. lærling-issues..*frisørlærling*..

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

Hos Preus frisør på Nærbø...

Naa ble jeg nysgjerrig, bor nemlig paa naerbo(sorry skrivemaaten, er paa ipaden fra USA) er du ved megasenteret eller torgsenteret? Sitter gjerne modell jeg, men kan jeg jobber til kl 3 da..

på amfi senteret:-) det må du gjerne !!!:-)

ORIGINAL: MammatilKevin

Prøver igjen, lurer på pris på klipp?
[:)]

husker ikke nøyakyig..halv pris av.. husker ikke nøyaktig :)
du kan ringe :) preus frisør nærbø amfi

40 min ++ ?? forbi klepp og bryne, viss det sier noe?:)

du må nok jobbe på for å skaffe kunder,er ingen selvfølge at venner og kjente stiller. og du må jo vise at du ka ntrekke kunder,det er jo det jobben din består av,trekek kunder til din salong,få dem fornøyder,så sier de ryktet videre!

bor på sandnes,men har en kanongod frisør her som jeg bruker,tørr ikke helt la en lærling klippe det lange håret mitt dfesverre.

men håper du har bedre lister dagene som kommer,så du slipper flere sånne advarsler,er ikke noe kjekt når det skjer,men det er nok ikke helt uten grunn det er blitt gjort?

pleier få lagt bio negler på preus her på lura,alltid kanonfornøyd med service og alt. :)

det er vel ikke din feil at du ikke får tak i modeller??
få salongen til å sette opp skilt om at dere trenger modeller.eller di andre frisørene kan spørre sine kunder om di eller noen di kjenner kunne tenke seg å sitte modell.

syns ikke det skal være ditt ansvar alene!

trenger du fargemodell foresten???[:D]

Hei. E fra Nærbø eg au [:)] kan godt sitte modell.. Er i permisjon og heima m 2 små, så er ei stund si eg har klyppt meg.. laangt hår [:)] e utdanna frisør, men ei stund si eg jobba som d. holde på å omskolera meg pga ryggen.. då eg va lærling i hillevåg, så hjalp sjefen med å få tak i modeller, å va ikkje noge stress m at eg måtte ha modella heila tiå..

Back
Topp