Frikjent

tamlin77

Glad i forumet
Fikk desverre ikke med meg frikjent på mandag. Noen som kan gi et referat?
Har desverre ikke tv 2 sumo heller

Koma hans tror fortsatt ikke helt på at han ikke gjorde det og hun skjønner ikke hvorfor Tonje ikke gav han alibi før anken. Så får han Tonje til å fortelle hvorfor og hun tror ham. Så på en hagefest forteller flere av damene kona at han og Tonje var kjærester. Da tror hun ikke på han lenger og mener alibiet ikke betyr noe fordi hun var forelsket i han. Hun spør og om det fortsatt er noe mellom de, noe han innrømmer. Så får sønnen vite om at faren var siktet og at folk fortsatt tror det er han og når han konfronterer faren kommer er frem at han ikke husker om ham drepte Karine eller ikke. Han var for full til å huske. Eva er og sikker på at Erik skjuler et eller annet om broren, men vet ikke hva. Hun prøver å få info ut av han, men han føler hun prøver å kjøpe han, blir irritert og stikker. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Et kort er at han fortalte hva som skjedde til kona/sønnen.. De spurte om det var han som drepte henne og han sa at han ikke visste..

Noen som har en formening om hvem som drepte Karine?

Jeg tror det er faren til Karine.
Hmmm. Fiffig teori. Jeg lurer på om det er Erik. Fikk det på følelsen etter sist gang. Noen spesielt grunn til at du tror det er faren?
Edit: så nå at du kalte deg Fiffi :)

Hmmm. Fiffig teori. Jeg lurer på om det er Erik. Fikk det på følelsen etter sist gang. Noen spesielt grunn til at du tror det er faren?

Hihi :p Det er noe med faren som er litt merkelig. Etter Karines død ga han opp livsverket sitt til Eva. Han ønsker ikke å gjenoppta saken og virker ikke interessert i å finne den skyldige. Dessuten er det vel bare han i hele serien som ikke bebreider og anklager Aksel. Jeg lurer sånn på hvem det er. Hvorfor tror du det er Erik?

Hihi :p Det er noe med faren som er litt merkelig. Etter Karines død ga han opp livsverket sitt til Eva. Han ønsker ikke å gjenoppta saken og virker ikke interessert i å finne den skyldige. Dessuten er det vel bare han i hele serien som ikke bebreider og anklager Aksel. Jeg lurer sånn på hvem det er. Hvorfor tror du det er Erik?
Interessant :) jeg fikk det på følelsen da Eva ønsket å snakke med han ang det han hadde sagt i det avhøret, som han så bortforklarte. Og spesielt når han snakket med Aksels kone så hun ble usikker. Hvem gjør sånt med sin egen bror, sprer usikkerhet. Derfor tenkte jeg det var han hehe.

Fikk den følelsen sist jeg også...

Fikk ikke sett i går :-(

Tusen takk for svar!
Min lille teori er at det kanskje kan være Tonje som har gjort det i sjalusi?

Ligger man en uke foran når man ser det på tv2sumo?

Føler jeg har sett noe som dere ikke har.. :p

Back
Topp