Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har en formening om hvem som drepte Karine?
Hmmm. Fiffig teori. Jeg lurer på om det er Erik. Fikk det på følelsen etter sist gang. Noen spesielt grunn til at du tror det er faren?Jeg tror det er faren til Karine.
Hmmm. Fiffig teori. Jeg lurer på om det er Erik. Fikk det på følelsen etter sist gang. Noen spesielt grunn til at du tror det er faren?
Edit: så nå at du kalte deg Fiffi![]()
InteressantHihiDet er noe med faren som er litt merkelig. Etter Karines død ga han opp livsverket sitt til Eva. Han ønsker ikke å gjenoppta saken og virker ikke interessert i å finne den skyldige. Dessuten er det vel bare han i hele serien som ikke bebreider og anklager Aksel. Jeg lurer sånn på hvem det er. Hvorfor tror du det er Erik?
Jeg tror også det! Men blir spennende å seJeg tror det er faren til Karine.
Jeg har hatt en feeling på broren til Karine... Men ble usikker nå som vi så de bildene.Jeg tror det er faren til Karine.
Jeg tror også det! Men blir spennende å se![]()
Hmmm. Fiffig teori. Jeg lurer på om det er Erik. Fikk det på følelsen etter sist gang. Noen spesielt grunn til at du tror det er faren?
Edit: så nå at du kalte deg Fiffi![]()
Har ikke sett gårdsdagens jeg heller. har tatt det opp så gleder meg til kveldenFikk den følelsen sist jeg også...
Fikk ikke sett i går :-(
Fikk heller ikke sett, men skal se den når vi kommer hjem i morgen kveldFikk den følelsen sist jeg også...
Fikk ikke sett i går :-(
Ja, jeg tror faktisk det. Men veldig vanskelig å siSå bra det ikke bare er megHvorfor tror du også det er faren? Tror du bildene har noe med saken å gjøre?
JeppLigger man en uke foran når man ser det på tv2sumo?
Føler jeg har sett noe som dere ikke har..![]()