Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den går i reprise torsdag kveld, litt sent da. Ellers er den jo på sumo.Nei, å det irriterer meg!!
Sa det til mannen i vinterferien, at den serien skal jeg se. Men da var det bare reklame for serien, uten noen oppstartsdato. Noen som vet om det er mulig å den i reprise?
Den kommer på torsdagå søren, den ville jeg se! Får vurdere å invistere i sumo
![]()
da får jeg sette på alarm eller noe, jeg glemmer alltid ut tv-serier og sånnDen kommer på torsdag![]()
Sette på opptakda får jeg sette på alarm eller noe, jeg glemmer alltid ut tv-serier og sånnhahaha
har ikke fått sånn opptaksting endaSette på opptak![]()
Ja er visst det. Har ikke fått med meg selv, men damene sier det er reprise i morgen som vi må få med ossIkke sett den. Noe som går på TV?
Ble så skuffa jeg, det er jo episode 2 som vises i kveld, og den ble lagt på sumo forrige mandag, så jeg har allerede sett den.Klare for ny episode i kveld??
Får se hvor mye jeg får med meg.... Aldri godt å vite når lillemor vil ha mat![]()
Ble så skuffa jeg, det er jo episode 2 som vises i kveld, og den ble lagt på sumo forrige mandag, så jeg har allerede sett den.
Det er kjedelig :/har ikke fått sånn opptaksting enda![]()