Frikjent

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som fikk med seg premieren i kveld??

Veldig fornøyd med at lillemor ikke gav lyd i fra seg før det var ferdig ;)

Nei, men skjønner at jeg tydeligvis burde gjort det :-P

Var skeptisk først, men gleder meg til resten :)

Nei :/ hva er det?

Nei, å det irriterer meg!!
Sa det til mannen i vinterferien, at den serien skal jeg se. Men da var det bare reklame for serien, uten noen oppstartsdato. Noen som vet om det er mulig å den i reprise?

Jeg så både den og The missing som kom etterpå :) Veldig bra serier begge to :)

Jeg har satt The Missing på serieopptak. Klarer ikke å se serier hvor barn forsvinner eller blir drept, og blir ofte redd for sånne type serier, men den virka så bra.

Så da har jeg planer om å spole meg igjennom den :)

Nei, å det irriterer meg!!
Sa det til mannen i vinterferien, at den serien skal jeg se. Men da var det bare reklame for serien, uten noen oppstartsdato. Noen som vet om det er mulig å den i reprise?
Med tv2 sumo kan du :)

Jeg har satt The Missing på serieopptak. Klarer ikke å se serier hvor barn forsvinner eller blir drept, og blir ofte redd for sånne type serier, men den virka så bra.

Så da har jeg planer om å spole meg igjennom den :)

Ahh ser den.. jeg har nettopp blitt mamma igjen og satt her alene og hormonell igår å så den, så det ble noen tårer i øyekroken for å si det sånn. Men den var veldig bra, så jeg må nesten få med meg resten framover nå :)

Ahh ser den.. jeg har nettopp blitt mamma igjen og satt her alene og hormonell igår å så den, så det ble noen tårer i øyekroken for å si det sånn. Men den var veldig bra, så jeg må nesten få med meg resten framover nå :)

Da vet jeg litt hva jeg kan forvente meg :p

Likte Frikjent veldig godt, håper den fortsetter sånn. De har visst brukt to forskjellige regissører, så håper vi ikke merker noe til det.

Reprise på torsdag tror jeg :) har satt på serieopptak for å være sikker på å ikke går glipp av en eneste episode.

Måtte liksom se siden den har fått god kritikk på forhånd :-)

Men har ikke sånn opptaker så spørs om jeg er like heldig hver mandag fremover med tanke på amming ;)

Nei!:( hadde gledet meg,men tv signalet har Vært borte siden klokken 12 I går formiddag så ble litt vanskelig gitt..

Back
Topp