Frieri

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Det er flere gifte og forlovet jenter her så da lurer jeg på hvordan fridde mannen/du?

Her ble vi enige om forlovelse:) Har alltid vært veldig klar på at jeg ikke ønsket å bli fridd til på noen måte, da jeg syntes det blir litt kleint....:) Hehe Brylluppsdatoen tenker vi å finne ut så fort huset vi bygger er ferdig og denne lille er kommet til verden:) Stresser ikke da, vi har jo allerede vært forlovet i 6 år:-)

Vi har vært sammen i 12 år! Jeg var 18 da vi møttes. Etter 7 år sammen og han hadde sagt i de 7 åra at han aldri ville gifte seg, var jeg sikker på at det aldri kom til å skje. Men han ville gjerne ha barn. Og da (sta som jeg er) sa jeg alltid, da går du fri først! Men jeg visste jeg ville gi meg etterhvert.

Uansett, vi hadde gått og lagt oss (8.januar 2008) og vi lå og pratet i mørket. Han nevner et vennepar dom ventet første barnet og spør om når vi skal få barn. Jeg litt irritert svarer du vet da hva jeg helst vil. Da han plutselig sier: jammen, vi ska da vel gifte oss! JE spretter opp i knestående i senga og brøler hva mener du med det? Og dermed var vi forlovet! Spør når han tenkte bryllupet skulle stå og det mente han skulle være allerede til sommeren. Og slik ble det. Mindre enn 7 mnd planlegging og 19.juli 2008 giftet vi oss! <3

Da gifta dere dere samne dag og år som oss!

Her var vi blitt enige om forlovelse, men jeg ville at han skulle fri. En sein kveld etter at vi hadde vært på besøk ville jeg kose på sofaen, men han ville jeg skulle reise meg. A-menneske som han er, var jeg sikker på at han ville legge seg da han sa han ville spørre om noe. Så da blei det halvveis kneling på sofaen da han spurte om jeg ville ha ham..

Hadde kanskje venta noen levende lys eller noe, men vi ble da gift ;)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vi va på vår første ferie og ej skulle berre inn på en gullsmed å sjå om der va nokken fine forlovelsesringer og d va d! Så kom restaurant eier og butikkskjefen og sa at ej skulle berre hive mej rundt å fri! Og etter en raki bar d avgårde! Med restauranteigeren i helane me champagne! Mannen min sa ja og heile restauranten feira med oss! 4år seinare gifta vi oss!

Vi ga hverandre løfte på danske båten og spiste god mat der etterpå :-) nå kommer snart ringene våres :D planlegger litt bryllup også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er forlovet,ble enige om det :) tror det blir en god stund til bryllup da,men så lenge jeg har han ved min side er det ikke så nøye :)

Vi hva hjemme hos min familie på nytt års aften for 3 år siden, vi satt å spilte geni, men jeg følte meg ikke heilt vell, så satt meg på side linjen, å etter ei stund nor det hva maen min sin tur, lurte hab på om jeg kunne hjelpe hab litt , å det gjor jeg, folk hva ivrig å trodde dem viste hva svaret hva, men da dem så ringen så hørte jeg JAAAA det er jo et ekte frieri fra pappan min :-))) så feiret vi å koset oss heile kvelden med familie å venner :-)) skal si jeg blei litt sjokket, hadde ikke sett for meg å bli fridd under et spill :-) men men er lykelig gift no :-)

Jente April 05
Gutt November 11
juni 13

Her ordnet mannen med 3 retters middag, champagne og lys ute på et berg i skumringen :) Foreldrene hans er båtfolk, så vi lånte båten og var på overnattingstur :) Skjønte noe var i gjære når han plutselig skulle ordne alt til turen osv, men kos var det uansett <3

Vi var og feiret nyttårsaften sammen med søsteren min og familien hennes. Når vi skulle hjem var det jeg som skulle kjøre (var gravid me første mann).. Var rett så irritert for det hadde lakt seg is på frontruten, og magen var i veien, så rakk ikke helt fram til å få bort all isen.. Hehe :D Pluselig spør han meg om jeg vil forlove meg med han, vart helt sjokkert og bynte nesten og gråte, så glad ble jeg :) No har vi vært forlovet i 2 år, og prater litt om bryllup, men ingen dato som er satt enda, vi har det ikke så travelt, så lenge vi er sammen
smiley-love017.gif

Jeg har litt av samme greia...mannen blåste litt av giftermål...MEN han ville ha barn...og da visste han hvordan det var..hehehe... Så en dag i november 2009 da jeg kom hjem fra jobb..jeg pendla... Så kom jeg inn i gangen..og alt var mørkt...MEN der jeg så var at det lå en rose på hvert trinn i trappa opp...husker jeg tenkte "og shit,,, endelig...men at jeg ikke måtte bli skuffa om det ikke var det han skulle gjøre..."...så jeg spurte hva han drev med,,og da sa han at jeg måtte følge sporene...så jeg gikk opp trappen og på toppen sto han med en stor rosebukett...og da han hadde gitt meg den gikk han ned på kne og fridde med en aliansering... <3... Han hadde laget middag,,og det var stearinlys på bordet...han hadde til og med dratt ut hustelefonen slik at ingen skulle ringe å forstyrre...hihi...så de kan hvis de vil disse mannfolkene <3

Vi giftet oss forreste 16.10.2010... På 56 års bryllupsdagen til mormor og morfar...i samme kirke...

Mange ulike, men koselige frierier!

Nei, ikke verst å dele dag :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Var gravid med første i 2008. Husker faktisk ikke helt åssen vi kom inn på det, men det ble ihvertfall fastslått fra mannen sin side at jeg skulle ikke ligge på sjukehuset og presse ut unge uten ring på finger`n. Så snudde han bilen og dro for å kjøpe forlovelsesringer.
Ikke så fryktelig romantisk akkurat :laughing002 Gifta oss høsten 2012.

Back
Topp