x1x*tredjespire*
Glad i forumet
jeg fridde på skuddårsdagen og han sa ja,men han vil ikke gifte seg da...enda jeg gjorde det klart at dette er et orntli frieri...så detta går til helvete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snappis
Vi var på fjelltur med et vennepar av oss i Valdres. Når vi hadde kommet oss opp på den høyeste toppen i området forsvant han plutselig og kom tilbake i dressbukse og hvit skjorte(som han hadde klart å gjemme unna fra meg). Ned på kne med en diamantring.
Så reiste vi ned til hytta igjen og laga baby!
Produktiv tur egentlig det der...[;)]

ORIGINAL: ToveMora31
Han fridde. Og det må være det MINST romantiske friere noen sinne, hadde det vært kåring på det hadde nok vi vinni[&:][:D]
Det skjedde på hytta vi har for nesten 5år siden, det kom fram en del fra oss begge som vi hadde gjort (en stund tidligere som bege angrer j**** på) den ene kvelden og vi krangla som et helvete[&:][:o] Det lå litt sinne og skuffelse inne hos oss begge såklart, og vi snakka skikkelig ut den ene kvelden som sagt, nå vi hadde roa oss, og snakka rolig til hverandre, så spurte han 'Hva sier du om jeg spør deg, vil du gifte deg med meg?'...
Jeg stoppa og puste tror jeg, for han hadde da sagt i kanskje 8år at han IKKE ville gifte seg[8|] Dumme meg begynte og le og sier ' ja ikke sant, ikke kødd slik'....![&o] Han ble jo såklart dødsfornærma, og jeg begynte og gråte og sa han måtte si det en gang til for jeg hørte ikke[:D] Jeg sa 'JAAA, selvfølgelig vil jeg det.... Nå blir det andre boller mellom oss..'
Det er vel ikke en ting vi har vært i mellom, så jeg tror vi en ment for hverandre, vi har faktisk tilgitt hverandre for det utroligste....[:D][:'(][:o][&o][8|][>:][&:][:D] Ting som mange sier at de ikke vil finne seg i og sånn, men jeg kan love dere at en vet faktisk IKKE før en har vært oppi situsjonen[;)] Litt 'off topic' men...
Vel det var min frier-historie, som sagt ikke mye romantikk...
ORIGINAL: *Gitte87*
sambo fridde.
på julaften fikk jeg julegava mi i senga, det var en plante (slik rund en) å inni der hang en liten pakke[;)] å der var det 2 ringer[:)]
så spurte han å jeg svarte ja[:D]
han skulle egentlig ha en hjerteforma plante, men fant det ikke[8D]
ORIGINAL: Mammaen til Basse
Her friddde han på julaften 03 når vi var i Scotland.. vi var da sammen med HELE hans familie så dvs 10 unger og 7 voksne... så LITT mye bråk. så han spurte meg om jeg ville være med på en liten gå utr.. svarte jo JA på det med en gang. frieri var ikke i mine tanker i det hele tatt, for han hadde alltid sagt at han ikke ville gifte seg, og jeg hadde roet meg med det på en måte...
Solen skinte, og det lå 5 cm med nysnø på bakken, så kom vi til en åpning i skogen hvor vi så utover dalen og inn mot inverness, tok han tak i hånda mi og snudde meg rundt, da sto han på ett kne og fridde... sa SELvFØLGELIG JA med en gang... giftet oss 14 juli 07!!!