Friends with benefits..!

• Trådstarter Trådstarter Trallalei
  • Opprettet Opprettet
T

Trallalei

Guest
Har noen av dere hatt det? Altså, at man koser og har sex men ikke er sammen? :)
Ser for meg det fort kan bli følelser, men jeg vil gi det en sjanse :)

Det er jo bare å kjøre på om du vil gi det en sjanse ;) Men er kanskje viktig å være sikker på at du vennen din er enige om at det kun er sex og at det ikke skal føre til noe mer. For er fort å bli såra hvis den ene får følelser inn i bildet.

Har noen venner som har hatt det. Med noen har det gått helt fint, og med noen har det betydd mer for ene parten enn for andre og de har ødelagt vennskapet på grunn av det. Jeg tror absolutt det kan fungere så lenge man er enig om hvilke grenser dere setter ;)

Jeg har hatt det og det gikk super fint :) vi snakket ikke no om grenser osv. Men det kan nok være lurt! :)

ja gikk fint det:) men jeg får aldri følelser for noen så var aldri et problem .. sambo er den eneste jeg har hatt følelser for lengre enn 5 minutter:P er bare å ikke sove over, ikke kose, ikke no ;) bare moro

Så lenge begge parter er enige om at det stopper ved sex og er uten følelser i bildet, så kjør på;)

Det hadde ikke vært noe for meg og jeg skjønner ikke hvorfor så mange synes det er greit og sier kjør på......

Så lenge begge er innforstått med dealen ser jeg ikke no problem :-) men er vel en kjent sak at den ene parten ofte får følelser og da må man jo bare avslutte det ...

Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å hatt. :/ På grunn av både komplikasjoner og etikk...

Har du lyst og tror det kan fungere for deg så hvorfor ikke?

Back
Topp