Fridasinmamma

Leatroll

Elsker forumet
Hvordan går det med nesespray stoppen? Lurer så fælt siden jeg tror jeg har gått i fellen selv..

Dytt[:D]

dytt dytt

Å se hit da!

Takk som spør[;)]

Joda.. går greit.. går overraskende bra på dagtid.. tar kun otrivin morgen, middag og kveld.. Over helgen skal jeg kutte ut otrivin totalt.. og det gruer jeg meg til..

For vet ikke helt hvordan den andre kortisonnesesprayen skal fungere.. om den skal åpne opp nese sånn som Otrivin gjør..

Har kjøpt 1 Otrivin på 1 uke[:D] Før kjøpte jeg 1 Otrivin hver dag..

[:D]

Så bra! Bekjente mine synder hos lege i går, fikk Rinexin tabletter til morgen og kveld som skal hjelpe til å avsvelle slimhinnene...Skal prøve bare bruke saltvann fra i dag. Men har brukt det "bare" tre måneder da, ingenting i forhold til deg..men er man tett så er man tett å fy f..n så vondt det er!

ORIGINAL: Leatroll

Så bra! Bekjente mine synder hos lege i går, fikk Rinexin tabletter til morgen og kveld som skal hjelpe til å avsvelle slimhinnene...Skal prøve bare bruke saltvann fra i dag. Men har brukt det "bare" tre måneder da, ingenting i forhold til deg..men er man tett så er man tett å fy f..n så vondt det er!

Fått tabletter du altså? Hmmm.. kanskje jeg skal nevne de for legen min[;)]

Nå er det faktisk vondt å ta Otrivin.. svir i nesa..

Så bra du tar tak i det så tidlig!! Masse masse lykke til[:)]

Jeg brukte nesespray ørten ganger om dagen i ihvertfall 6 år [X(]
Ikke rart nesa mi ble ødelagt [8D]
Legen sa til meg "SLUTT MED NESESPRAY!!" [8D] og i tillegg måtte jeg ta MR for å sjekke om det var noe annet rart i nesa [8D] Hadde en stor polypp inni der. Men den plager meg ikke lenger.

Klarte å slutte med sprayen, brukte saltvann og en måned senere så var nesa mi helt fin! [:D] Fikk noe annet rar spray av legen og, men den hjalp ikke en dritt fordi den bare rant ut igjen uansett hvor mye jeg snørra inn [8D]

Eneste teite er at jeg ikke får lov til å bruke spray mer... selvom jeg er forkjøla [X(]

Back
Topp