~ruby~ Forumet er livet 22 Jan 2009 #1 Det blir nok våkenatt her i natt....... [;)] Er ikke sikkert det skjer noe i natt, men hun er urolig....
Det blir nok våkenatt her i natt....... [;)] Er ikke sikkert det skjer noe i natt, men hun er urolig....
M mammatileijente Forumet er livet VIP 22 Jan 2009 #2 Åååååå så spennende[:D][:D][:D] Kunne ønske jeg kunne ha vært der[:)] Masse masse lykke til med fødselen.. og send meg sms da.. når det skjer noe[:D] Kjempefin signatur du har fått deg nå forresten[;)]
Åååååå så spennende[:D][:D][:D] Kunne ønske jeg kunne ha vært der[:)] Masse masse lykke til med fødselen.. og send meg sms da.. når det skjer noe[:D] Kjempefin signatur du har fått deg nå forresten[;)]
~ruby~ Forumet er livet 22 Jan 2009 #3 Takk! [:)] Sender deg beskjed vet du... Men du vil kanskje ikke ha mld midt på natten heller...?? Dette er spennende!
Takk! [:)] Sender deg beskjed vet du... Men du vil kanskje ikke ha mld midt på natten heller...?? Dette er spennende!
M mammatileijente Forumet er livet VIP 22 Jan 2009 #4 Joda, bare send du[;)] Krysser fingrene for at hun får det lett[:)]
~ruby~ Forumet er livet 22 Jan 2009 #5 Den er grei! [:)] Vi krysser fingrene for at det går like bra som sist.. - da gikk det kun en time fra nr 1 ble født til nr 4 og sistemann kom til verden. Jeg skal ta bilder, kameraet er klart! Du får hilse den vordende far! [;)]
Den er grei! [:)] Vi krysser fingrene for at det går like bra som sist.. - da gikk det kun en time fra nr 1 ble født til nr 4 og sistemann kom til verden. Jeg skal ta bilder, kameraet er klart! Du får hilse den vordende far! [;)]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 22 Jan 2009 #6 Det skal jeg gjøre[;)] Å, får håpe hun får en like lett fødsel denne gangen da![;)]
~ruby~ Forumet er livet 22 Jan 2009 #8 ORIGINAL: Sprettrompa! Høres ut som hundevalper eller noe ?! [&:][;)][:D] Ja... det stemmer [:)][:)]