Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fridag? Hva er det?
Går hjemme med toåringen, så sjelden det blir noen fridager
Hender seg at mannen eller mamma passer han da, da drar jeg enten på café med ei venninne eller slenger meg i senga med Netflix/Viaplay på iPaden
Nå har jeg for første gang fri uten mann og barn på 7 år... Helt ærlig, det er kjedelig! Bruker dagene på husarbeid, venner har jeg ikke så mange av. Syns det er deilig å handle klær til barna som de trenger uten at noen er med da
Nå som småen er startet i barnehagen, har jeg hengt litt på jobb (litt å sette meg inn i og fordi det er så nærme barnehagen). Ellers så er det husarbeid og slikt, ellers så vil jeg nå fremover bare ha fri pga ferie og i forbindelse med høytider og da har barna også fri. Da finner vi på noe sammen.
Jeg har fri hver fredag. Da pleier jeg å storhandle, vaske huset og skifte sengetøy + trene eller sove. Henter tidlig i barnehagen og 7åringen har fri fra SFO.
Jobber 50% og har en fridag i uka av helsemessige årsaker. Bruker å spise frokost med sønnen før jeg leverer han i barnehage. Deretter er jeg hos fysioterapeut og har opptrening på sykehuset. Avtaler som lege, tannlege, kontroller på sykehus legges også til fridagen.
Har "fridager" hver dag pga jeg er uføretrygdet. :/ Men gjør litt forskjellig de dagene. Mandag og torsdag er det trening hos manuellterapeut i gruppe, og gjerne en av dagene får jeg behandling også.
Ellers blir det alt etter formen.
Jeg er hjemme hver dag, men hadde akkurat en ferieuke helt for meg selv. Jeg brukte tiden til å møte venner, shoppe, nyte varmen, slappe av og samle krefter. Det var helt nydelig, men nå var det godt å komme hjem frisk og uthvilt til mann & barn igjen.