Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri hørt om at man har krav på betalt fri uansett hvilket sykehus man skal på. Det måtte blitt sykemelding for den dagen i så fall, av typen behandlingssykemelding. Lønnet fri i forbindelse med sykehusbesøk hørtes ut som en særskilt gode man må ha fått "ekstra" fra jobb.Hvordan gjør man det når en skal på privat sykehus og man jobber den dagen? Tar man ulønnet fri eller har man krav på fri med betalt? Jeg har ikke mulighet til å dra på jobb etter timen pga jobben jeg har.
Håper på sykmelding, men hvis ikke så blir det en fridag.Jeg har aldri hørt om at man har krav på betalt fri uansett hvilket sykehus man skal på. Det måtte blitt sykemelding for den dagen i så fall, av typen behandlingssykemelding. Lønnet fri i forbindelse med sykehusbesøk hørtes ut som en særskilt gode man må ha fått "ekstra" fra jobb.
Jeg har fått sånn behandlingssykemelding fra ivf-klinikken på uttak, vil tro det avhenger av hvem du treffer på avdelingen?Håper på sykmelding, men hvis ikke så blir det en fridag.
Dette er privat og det sto at en ikke får sykmelding der. Men satser på jeg får det av fastlegen.Jeg har fått sånn behandlingssykemelding fra ivf-klinikken på uttak, vil tro det avhenger av hvem du treffer på avdelingen?
Jeg har fått sykmelding fra ivf klinikk i Oslo. Så det kan de gjøre. Gikk til Livio og MedicusDette er privat og det sto at en ikke får sykmelding der. Men satser på jeg får det av fastlegen.