Fretex

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Gitt bort kanskje 70% av garderoben min til Fretex i dag.. Passer så og si nesten ikkeno fra før graviditet! Blir så overgitt!! Gått endel turer og prøver å være flink, men hjelper ikke... Istedet for å irritere seg over for små klær hver dag så var det greit å få det bort! Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!
 
Svigerinns mi trøsta meg med at det tar 6mndr før alt er normalt igjen :) har mine tvil jeg også, da det ikke er kiloene som blir problemet. Men breddn på hoftene :p
 
Har samme frustrasjon. De fleste buksene mine går faktisk fint. Problemet er t-skjorter som er altfor korte, bluser som ikke kan kneppes igjen og at ting er for trangt i armene :( ikke bare bare å ha gått opp 2-3 størrelser i Bhen :p
 
Jeg har kjøpt meg noen nye plagg. Noen bukser og noen gensere. Jeg gidder ikke holde på ting som ikke passer lenger. Da kjøper jeg heller nytt dersom jeg skulle få behov ved en senere anledning. :)
 
Ikke dumt å gi bort istedet for å titte inn i kleskapet hver morgen og irritere seg over alle klærne som ikke kan brukes lengre! :rolleyes:
 
Jeg har kjøpt litt nytt men også brukt litt av klærene fra graviditeten må jeg innrømme :( Burde egentlig gjøre det samme som deg.. Har 12 kg mer enn før graviditet :(
 
Så bra at du gir til fretex I stedet for å kaste I søpla☺ kjenner og at garderoben burde fornyes, men drømmer om noen nedgang kilo til
 
Back
Topp