Fremtiden

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Har dere begynt å tenke fremover? Hvordan tilrette legge utdanningen for de små?

Vi har så hvit begynt da jeg har både adhd dysleksi og kalklusy. Så vi har begynt å sikte inn på steinerskolen.

Ikke no fast bestemt. For kanskje alt vi hvet er offentlig best når vi kommer ditt. Men det er små tiltak for å komme inn på steinerskolen så da fant vi ut at vi stiller oss inn på den retningen for øyeblikket:)

Her blir det nok offentlig skole men at vi må følge med på utviklingen hennes godt da min mor, lillesøster og samboer har dysleksi

Jar veldig lyst til å sende ungen på montesorry elle steiner, men det blir nok ikke aktuelt dit vi skal flytte så da blir det offentlig :) Lang nok skolevei med 10-15 km til skolen..

Steinerskolen uten tvil :) jeg har gått på Steinerskolen fra barnehagen og ut videregående og er kjempe glad for det. Faren skulle ønske han gikk på Steinerskolen og har dysleksi.

Har her vi kun tenkt barnehage enda:) litt tidlig å planlegge/diskutere skolen enda:) men jeg nevnt til samboer at jeg har høye ambisjoner når det gjelder hennes utdanning :)
Dere som har erfaring med Steiner skolen, hvilke fordeler har den skolen ?

Har her vi kun tenkt barnehage enda:) litt tidlig å planlegge/diskutere skolen enda:) men jeg nevnt til samboer at jeg har høye ambisjoner når det gjelder hennes utdanning :)
Dere som har erfaring med Steiner skolen, hvilke fordeler har den skolen ?
Steiner skolen har noen krav for at ungen kommer inn. Den første inntoget er barnehagen :) derfor har vi tenkt så langt:)

Ikke begynt å tenke på barnehage ennå,da lillejenta ikke starter før august 17 hvis vi får det til at jeg kan være hjemme siste halvår:)

Forhåpentligvis montessori<3 bedre pedagogikk finnes ikke, og jeg er lærer i vanlig grunnskole:p

Her blir det offentlig. Har skolen som nabo. Er dysleksi i min familie. Men alle har greid seg bra på offentlig skole. Hat ikke søkt bhg plass til noen av barna en gang.

Vi har så hvit begynt da jeg har både adhd dysleksi og kalklusy. Så vi har begynt å sikte inn på steinerskolen.

Ikke no fast bestemt. For kanskje alt vi hvet er offentlig best når vi kommer ditt. Men det er små tiltak for å komme inn på steinerskolen så da fant vi ut at vi stiller oss inn på den retningen for øyeblikket:)

Jeg valgte steinerskolen da jeg søkte videregående.
Glemmer aldri hvor flinke de var der med en gutt som var autist. Kjempe-skole. De kommunale skolene ville ikke gi gutten så mye "ekstra"..
Anbefaler steinerskolen uansett om man trenger litt ekstra hjelp eller ikke

Jeg valgte steinerskolen da jeg søkte videregående.
Glemmer aldri hvor flinke de var der med en gutt som var autist. Kjempe-skole. De kommunale skolene ville ikke gi gutten så mye "ekstra"..
Anbefaler steinerskolen uansett om man trenger litt ekstra hjelp eller ikke
Ja ser mye positivt med det og tror det lønner seg. Men fikk høre at offentlige skoler er blitt. Mye bedre siden jeg gikk der

Back
Topp