Viksi: Jeg skal til Marta Hentemann, tror jeg. Hvertfall hun som foretok UL sist.
Dumidalia: Jepp, nå er vi i samme by [:)] Stemmer at buss 20/21 går til UNN, og 34, men den kjører jo en skikkelig omvei, da. Så får nok ta 20/21 istedet. Er jo ikke langt å gå opp til wito-hjørnet [:)]
Prinsessa i tårnet: Takk for det [:)]
Har vært på UNN en gang allerede idag. Tatt blodprøve, Østradiol.
Det var et par der, som jeg tror var ute i samme ærend. De gikk hvertfall først inn døra til IVF-enheten, før de kom ut igjen og satte seg ned for å vente på blodprøve. Hadde masse papirer med seg, og jeg gjenkjente noen av dem. Satt ikke og studerte papirene, men løfta blikket fra ukebladet jeg leste, og da så jeg det. Hørte også de snakka om at de skulle tilbake igjen senere idag, rett etter meg. Da blodprøven var tatt gikk jeg ut på busstoppet. De kom etter. Stod og venta på buss 20, men 34 kom først, så da hoppa jeg på den istedet, det samme gjorde de. Bussen tok jo en sinnsyk omvei, så hadde vært raskere tilbake om vi hadde vente 5 min på nr 20 [8D] I sentrum hoppa de av på samme stopp, og prøv og gjett hvilket hotell de bor på [;)]