Fremme i Tromsø

babyT

Forumet er livet
Da er jeg fremme i Tromsø. Har akkurat sjekka inn på hotellet, og måtte jo en tur innom her før jeg drar ut for å handle litt mat. I kveld ble sprøyta satt på flyet. Det var for tidlig å sette den før jeg dro hjemmefra, og visste ikke om jeg rakk frem til hotellet i tide til å ta den da, så da ble det til at jeg satte den når vi var kommet opp i marsjhøyde. Var ikke turbulens så det gikk helt fint [:)]

[:)] Godt å høre at du har kommet fram, og at det gikk greit å sette sprøyta på fly.

Kos deg i Tromsø og masse lykke til imorra.  [:)]

Klem.

Så fint at det gikk greit med sprøyta på flyet da, jeg er glad jeg slapp å sette sprøyta der.
Men alt går vist ann.
Lykke til med uttaket venter spent på oppdatering fra deg.

Håpa du kosa deg i Tromsø[:)] 

Lykke til i måro[:)]

Hihi, det måtte også jeg gjøre da vi reiste hjem fra Marbella for 14 dager siden, måtte ta den mens jeg satt i setet mitt. Nå er vi to som har prøvd oss på det [:)]

Håper du får et trivelig opphold i Tromsø da! Og at det ikke blir for kjedelig for deg [;)]

ORIGINAL: Guria

Hihi, det måtte også jeg gjøre da vi reiste hjem fra Marbella for 14 dager siden, måtte ta den mens jeg satt i setet mitt. Nå er vi to som har prøvd oss på det [:)]

Håper du får et trivelig opphold i Tromsø da! Og at det ikke blir for kjedelig for deg [;)]

Kult. Det gikk jo helt fint da [:)]

Nå har jeg vært på Mega på Nerstranda og handla litt mat. Koser meg med jordbær og imsdal [:D]

Må prøve å finne ut når det går buss til UNN i morgen tidlig. Om det ikke passer med buss, så tror jeg jeg bestiller taxi allerede i kveld, så jeg er sikker på å komme meg frem i tide.

Masse lykke til på UL imorgen[:D]
*spennende* [:D]

Tusen takk, jenter [:)]

Kommer inn og oppdaterer når jeg er ferdig med UL [:D]

ORIGINAL: Guria

Lykke lykke til i morgen [:)]

hei! nå er vi jo i samme by[:)]
det hagler med busser opp til UNN, og de går fra rett ved hotellet ditt, skulle jeg mene. der ved Wi-to-hjørnet, hvis det sier deg noe. husker jeg ikke helt feil fra mine dager som hybelboer i tromsø går iallefall rute 20 og 32 til UNN.
lykke til i morgen, blir spennende å høre utfallet[:)]

Lykke til i dag. Spennende dette her[:D]

Viksi: Jeg skal til Marta Hentemann, tror jeg. Hvertfall hun som foretok UL sist.

Dumidalia: Jepp, nå er vi i samme by [:)] Stemmer at buss 20/21 går til UNN, og 34, men den kjører jo en skikkelig omvei, da. Så får nok ta 20/21 istedet. Er jo ikke langt å gå opp til wito-hjørnet [:)]

Prinsessa i tårnet: Takk for det [:)]

Har vært på UNN en gang allerede idag. Tatt blodprøve, Østradiol.

Det var et par der, som jeg tror var ute i samme ærend. De gikk hvertfall først inn døra til IVF-enheten, før de kom ut igjen og satte seg ned for å vente på blodprøve. Hadde masse papirer med seg, og jeg gjenkjente noen av dem. Satt ikke og studerte papirene, men løfta blikket fra ukebladet jeg leste, og da så jeg det. Hørte også de snakka om at de skulle tilbake igjen senere idag, rett etter meg. Da blodprøven var tatt gikk jeg ut på busstoppet. De kom etter. Stod og venta på buss 20, men 34 kom først, så da hoppa jeg på den istedet, det samme gjorde de. Bussen tok jo en sinnsyk omvei, så hadde vært raskere tilbake om vi hadde vente 5 min på nr 20 [8D] I sentrum hoppa de av på samme stopp, og prøv og gjett hvilket hotell de bor på [;)] 

oi, det var jo litt gøy. det var to par i går som vi mistenker for å ha samme ærend. de så ca like nervøse ut som vi følte oss, og de var like lettet når de kom ut igjen som vi var...
ja 34 tar omvei tilbake til byen, men går direkte fra sentrum til UNN, mener jeg. 20 er nok raskest tilbake.
på de 4 månedene jeg bodde i tromsø var mange i slekta syke, så bussrutene til sykehuset har jeg =)
blir spennende å se hva de finner senere i dag, lykke til!

hva i verden er det som skjer her? det er dumidalia altså!! og jeg logget inn som det, men ble logget på som noe heeelt annet!
rare greier..

men nå skal jeg hoppe i dusjen, så blir det bytur. skal pønske på dette senere...

ORIGINAL: gorrasjo

oi, det var jo litt gøy. det var to par i går som vi mistenker for å ha samme ærend. de så ca like nervøse ut som vi følte oss, og de var like lettet når de kom ut igjen som vi var...
ja 34 tar omvei tilbake til byen, men går direkte fra sentrum til UNN, mener jeg. 20 er nok raskest tilbake.
på de 4 månedene jeg bodde i tromsø var mange i slekta syke, så bussrutene til sykehuset har jeg =)
blir spennende å se hva de finner senere i dag, lykke til!

Kanskje dere har møtt på Dumidalia og mannen? [;)]

Hvor langt er dere kommet i prosessen? Kjenner ikke igjen nicket ditt [8|] 

Marta Hentemann tok UL på meg begge gangene, det var hun som satte inn gullegget[:D]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Marta Hentemann tok UL på meg begge gangene, det var hun som satte inn gullegget[:D]

Da satser vi på at hun finner gullegget til oss også [:D]

Back
Topp