Fremkalling av bilder

*atina*

Elsker forumet
Begynner nå å få ganske så mange bilder av snuppa mi som jeg skulle fremkalt, men er litt usikker på hvor det er best å fremkalle bilder. Har vært ganske fornøyd med både Foto Knudsen og Preus, men disse er jo en god del dyrere enn mye annet... Prøvde nfoto sist, og der synes jeg fargegjengivelsen var ganske dårlig.

Hva bruker dere?!

Har til nå brukt http://www.eurofoto.no 

Vi bruker elkjøp og er kjempefornøyd!!! De kom best ut i testen i tv2 hjelper deg også! Billig og bra. Jeg velger en noe dyrere fremkalling og får hvite kanter på bildene, ser kjempeflott ut!

er veldig fornøyd med både elkjøp og japanphoto

ORIGINAL: Hildepilde31

Vi bruker elkjøp og er kjempefornøyd!!! De kom best ut i testen i tv2 hjelper deg også! Billig og bra. Jeg velger en noe dyrere fremkalling og får hvite kanter på bildene, ser kjempeflott ut!

Sign denne! Skal også lage julekort og fremkalle via Elkjøp, med hvit kant! Koster kun kr 1,29 pr stk!

Mannen min er mest fornøyd med japanphoto, i og med at han ofte har gjort fargejusteringer og sånt selv, og japanphoto er en av de få som da har klart å fremkalle bilde uten å putte på nye fargejusteringer. Han måtte klage på noen bilder 3-4 ganger før de skjønte hva de hadde gjort galt hos fotoknudsen..

Hehe.. Sikkert greit hvis det bare var noen vanlige feriebilder tatt med et dårlig kamera, men ikke så kult når det var forsøk på studiobilder..

elkjøp:)

Back
Topp