Fremkalling av bilder..

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Fikk slik reklame fra fotoknudsen i dag. Slik som man kan legge oppbrukt film i og cd med bilder og slik..

var 1 kr pr digitale bilde, om det var over 100 bilder..

men er det noen som har noe erfaring med slik reklame greier?
Er ikke fotoknudsen ganske bra?

Nå har jeg laget til en mappe med nesten 200 bilder, så det er nesten klart til sending..
Synest 1 kr pr. bilder hørtes bra ut jeg.. [8|]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Jeg har vært fornøyd med det jeg har bestilt fra Fotoknudsen[:)] Er ikke mye med 1 kr pr bilde[:)]

oki. men har du bestilt fra slik reklame greie da?

er generelt skeptisk til slikt. men har så sinsykt mye bilder nå, og noe må gjøres..
også er jo permen min snart over, så om man kan få det litt billigere enn vanlig er jo det ett pluss [:)]

dyttelidytt [:)]

jeg bestilte bilder der ifra..super fornøyd!
de var vist best i test oxo!

Foto Knudsen er jo kjent for å være bra da. Men trodde det kostet 0,99 kr til vanlig der jeg. Er hvertfall det på de fleste andre plasser (allfoto, eurofoto osv). Elkjop.no pleier å ha gode tilbud og de har vist også bra bilder!

Hei du!
Kvifor sender du ikkje bildadirekte inn over nettet? Så slepp du å risikere at dei forsvinn i posten.
Då kjem dei  i postkassa di 2 dagar etter.

Eg brukar alltid www.digitalbilder.no   bra, kjapt, trygt og billig !!!!

snakkes

ORIGINAL: gulllet

Hei du!
Kvifor sender du ikkje bildadirekte inn over nettet? Så slepp du å risikere at dei forsvinn i posten.
Då kjem dei  i postkassa di 2 dagar etter.

Eg brukar alltid www.digitalbilder.no   bra, kjapt, trygt og billig !!!!

snakkes

Jo, tenkte jo på det også. Men det tar en evighet og få lastet de inn på sidene der.. og det er jo over 200 bilder.
Blir lettere og bare brenne det over på en cd og sende det avgårde.
Og vi mister ikke bildene med det samme, da må dataen streike først.. [:)]

Har du prøvd på www.ifolor.no?? Er verdt å se der også [;)]

Back
Topp