Fremkalling av bilder

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Hei ;-) Jeg har en enorm mengde med bilder av storebror som ikke har kommet i album :-( Er det noen som vet om noen fotobutikker på nett der det ikke tar en evighet å få lastet inn bildene? Har prøvd mange ganger før, men har gitt opp pga jeg blir så lei av å vente :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

har bare prøvd fotoknudsen sin. kommer litt ann på hvilket nett og pc jeg har om det går fort eller ikke :p men orker liksom ikke bytte sted heller når jeg har bilder helt fra 2006 der :p bare av barna da ;)

Jeg anbefaler fotobøker! :) Jeg lager fra fotoknudsen, og det er helt genialt. :) Tar også MYe mindre plass gjør de =)

Jeg anbefaler fotobøker! :) Jeg lager fra fotoknudsen, og det er helt genialt. :) Tar også MYe mindre plass gjør de =)
Smart, for etter man har fremkalt bildene må man jo også sette dem inn i album og skrive kommentarer, og jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at det er et prosjekt som bare blir liggende ;) Og eplet faller ikke langt fra stammen; mine foreldre har flere kasser med bilder fra vi var små, som aldri har kommet inn i noe album!

Har tenkt på å lage fotobøker ja, så mulig det blir det ;-)

Ja, fotobøker er kjekt. Har 5tomme album som jeg har hatt i 7-8år :p fylt ut 2 for bare det første året hans.. Tidkrevende!

Sitter og lager fotobok i dag faktisk! Elkjøp sin tok veldig kort tid å laste opp til, og den lager forslag med bildene ferdig satt inn på sider. Så kan en flytte om på de etterpå hvis en vil, og sette inn kommentarer :) Prøvde noen andre først, og der tok de evigheter på opplasting, så det gadd jeg ikke. Lett utålmodig med data-ting som ikke virker på første forsøk ;)

Åh, kanskje jeg skal prøve Elkjøp sin ;-) Jeg er også veldig utålmodig når det gjelder datating :p

Back
Topp