Fremkalling av bilder

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg syntes det er veldig morro og ta bilder.
(da snakker vi ikke proft, men bare vilt knipsing på auto [:D])

Men altså alt ligger i hulter te bulter i mapper på pcen og etterhvert blir det rotete syntes jeg [:'(]

Nå har jeg bestemt meg for at jeg SKAL fremkalle bilder å ha også!!
Syntes det er morro og scrape også men det har jeg ikke tid til kjenner jeg hehe -
nok i masservis med å fylle inn og klæsje inn noen bilder i babyboka [:)]

Gjort en deal med meg selv at en gang i mnd skal jeg sette meg ned å plukke ut et par bilder jeg vil ha på papir!

Fremkaller du bilder lengre??
eventuelt hvor bestiller du fra?

Hvem er rimligst?, men som også har litt kvalitet da selvfølgelig [:)]

jeg skriver de ut på egen printer (eller mamma sin da), skal jeg fremkalle mange, som etter ferier og slikt bruker jeg fotoknutsen. de har ofte tilbud. har alltid vært fornøyd med kvaliteten der [:D]
du kan og lage eget album på sidene deres [:D]

Jeg har gitt opp å fremkalle bilder, for jeg får aldri gjort noe med dem videre.. Har fremdeles ikke begynt på bryllupsalbumet vårt som jeg har fremkalt bilder til, og vi giftet oss i 2005[:D]
Så nå går det kun i fotobøker, og det er jeg veldig veldig fornøyd med. Resultatet blir kjempebra og jeg får faktisk gjort det[:)]

Men i ny og ne bestiller jeg større bilder på papir til å ha på veggen, eller diverse takkekort og da bruker jeg FotoKnudsen.
Til fotobøkene mine bruker jeg Cewe Fotobøker fra Japan Photo.

Jeg har bestilt bilder i dag faktisk. Sendt inn 340 bilder til fremkalling, var vel for halvannet år eller noe. Fremkaller på postfoto.no, for har vært fornøyd med dem tidligere, og i tillegg så printer de filnavnet bakpå bildene (hvis man velger supreme kvalitet), og siden mannen har giddet å tatt jobben med å navngi hvert bilde med datoen det er tatt, så er det mye enklere å sortere å sette inni album når vi får såpass mange av gangen... [:)]

Jeg var tidligere en flink albumlager som limte inn bilder og skreiv endel på sidene ogsånn, men jeg skjønte at på den måten så kom ikke bildene inn i album etter vi fikk barn (tar for lang tid), så da har vi kjøpt sånne "stikke-inn-bilder-i-lommer-album", da blir de hvertfall plassert et sted [:)] Jeg liker å ha de fremkalt og ikke bare på pc!

Fremkaller en del bilder ja. Leverer når fotoknudsen har tilbud 0.39 per bilde.

Det er jo ikke mye så da leverer jeg de fleste bildene jeg har tatt. De jeg ikke vil ha selv gir jeg til besteforeldre i album eller bare gir dem. de blir jo super happy!

Jeg også tar mange bilder bare hobby, ikke proff. (selvom jeg tror det noen ganger, hehe)

Back
Topp