fremkalling av bilder

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Tenkte jeg skulle fremkalle bilder, men har litt lyst til å prøve noe annet en de jeg har brukt før ( elitefoto).. så lurte på hva dere snupper bruker ? Og vil helst ha en side der jeg slipper å betale for å oppevare bildene mine... [;)]

Har brukt Fotoknudsen i mange år... Bestiller/fremkaller sjeldent bilder da, men har laget fotobøker der. Og har lagret absolutt alle bildene mine der. Overfører dit hver gang jeg organiserer nye bilder på pc'n [:)]

Brukt Fotoknuden og er IKKE fornøyd med dem. Syns ikke bildene blir noe bra i det hele tatt, pluss at det er dyrt. Tenkte å prøve noe annet jeg og nå :) Nfoto feks

Jeg ble ganske fornøyd med Nfoto hvertfall ^^
Bortsett fra at standarstørrelsen på speilrefleks bildene tydligvis er annerledes enn standarstørrelsen på digitalkamera bildene :P

ORIGINAL: Minismurf

Har brukt Fotoknudsen i mange år... Bestiller/fremkaller sjeldent bilder da, men har laget fotobøker der. Og har lagret absolutt alle bildene mine der. Overfører dit hver gang jeg organiserer nye bilder på pc'n [:)]

samme her[:)]

Nfoto.. di er jeg kjempe fornøyd med... di er kjappe , det er billig og kvaliteten er god[:)]

Back
Topp