Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte jeg skulle fremkalle bilder, men har litt lyst til å prøve noe annet en de jeg har brukt før ( elitefoto).. så lurte på hva dere snupper bruker ? Og vil helst ha en side der jeg slipper å betale for å oppevare bildene mine... [;)]
Har brukt Fotoknudsen i mange år... Bestiller/fremkaller sjeldent bilder da, men har laget fotobøker der. Og har lagret absolutt alle bildene mine der. Overfører dit hver gang jeg organiserer nye bilder på pc'n [:)]
Brukt Fotoknuden og er IKKE fornøyd med dem. Syns ikke bildene blir noe bra i det hele tatt, pluss at det er dyrt. Tenkte å prøve noe annet jeg og nå :) Nfoto feks
Jeg ble ganske fornøyd med Nfoto hvertfall ^^
Bortsett fra at standarstørrelsen på speilrefleks bildene tydligvis er annerledes enn standarstørrelsen på digitalkamera bildene :P
Har brukt Fotoknudsen i mange år... Bestiller/fremkaller sjeldent bilder da, men har laget fotobøker der. Og har lagret absolutt alle bildene mine der. Overfører dit hver gang jeg organiserer nye bilder på pc'n [:)]