Fremkalle bilder

kattpus

Betatt av forumet
Hvor fremkaller dere bilder hen???

Jeg skal nå bytte sted,har fremkalt på postfoto,men de skulle plutselig ha 190 kr i posto,for 300 bilder og 10 julekort...
Så det utgikk gitt. Nå vil jeg prøve et nytt sted,som ikke er så veldig dyre...

postphoto og vg. begge er bra[:D] god kvalitet på bildene

japanphoto. de er best i test. kjempe bra kvalitet på bildene og ikke så dyre heller

Jeg bruker fotoknudsen, og er veldig fornøyd med det[:)]

Syns det er så genialt, enkelt og veldig oversiktelig med bildekonto. Harddisken min gikk til h***** for noen år tilbake, og mista ALLE bildene mine[:(], så det skal IKKE skje igjen!

Veldig betryggende å ha bildene lagra ett annet sted kjenner jeg[:D]

Extrafilm
Kjempefornøyd!

ORIGINAL: Sharon

ORIGINAL: SnorresMamma

Syns det er så genialt, enkelt og veldig oversiktelig med bildekonto. Harddisken min gikk til h***** for noen år tilbake, og mista ALLE bildene mine[:(], så det skal IKKE skje igjen!

Vi har tatt dobbel kopi på to maskiner hjemme og sendt en tredje til pappa.....fikk litt panikk etter en brann hjemme.
Og en gang gikk den ene hard disken til helvete ja....så her er det trippel kopi.

Høres teit ut, men jeg gråt..MYE! Skikkelig traumatisk opplevelse faktisk![8D]

ORIGINAL: Sharon

Vi har tatt dobbel kopi på to maskiner hjemme og sendt en tredje til pappa.....fikk litt panikk etter en brann hjemme.
Og en gang gikk den ene hard disken til helvete ja....så her er det trippel kopi.

Høres teit ut, men jeg gråt..MYE! Skikkelig traumatisk opplevelse faktisk![8D]

jeg hadde grått masse, jeg og!!!

Har også trippel-lagring av nesten alle bilder. Fotoknudsen + ekstern harddisk + noe på minnepinne og noen lagret på minnekortet til kamera.. + de som ligger på pc'n , hehehe

Fremkaller fotobøker hos Japanfoto, vanlige bilder hos Fotoknudsen

Fremkaller hos Eurofoto.
Kjempebra kvalitet, god service og gode priser!

vi har brukt fotoknudsen, japanfoto og elkjøp... er vell mest fornøyd men japanfoto og fotknudsen. genialt med bildekonto der.

Back
Topp