jeg har fremdeles ubehag under føttene mine etter jeg gikk med helt flate ballerina sko på 17 mai. Kjenner jeg er engstelig for varigemen nå. Hvor lang tid kan sånt sitte i. Er ca midt under foten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får kjempe fort vondt under føttene, og det sitter noen dager. Gruer meg til å gå fra sofa til do fordi det gjør så vondt under hælene.
Svangerskap kan ha en påvirking, jeg sleit med vonde bein i sist svangerskap fordi jeg ikke hadde gode nokk sko. Det var så vondt i beina at jeg ofte grein og lot være å spise (eller lignende) til maen kunne komme hjem og hjelpe meg.Vet du om graviditet kan gjøre det verre? Feks det at jeg gikk med ultra tynn såle og flate ?
Har slitt med samme problem før jeg ble gravid. Var slik i 1-2 år. Fant ut at det var Plantarfascitt til meg. Ikke så mye man kan gjøre med det, men for min del hjalp det med gode sko og myke såler.
http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/plantarfasciitt-2731.html
Går det over igjen?
Du fikk et bra svar over herGår det over igjen?
På samme måte som bekkenet blir løsere pga hormoner skjer det samme med føttene så at man for eksempel går opp en str etter svangerskap er veldig vanlig så at man også kan få smerter etter dårlig skotøy en dag.
Har også vondt selv de dagene jeg har stått mye uten scholl sålene mine[/QUOTE
Er det sånn at dette også vil gå over? Syns en uke å ha vondt er lenge etter en dag med gåing i flate drittsko. Kan jeg nå risikere at det vil være sånn til etter fødsel akkurat som bekkenet? Leser på nett flate sko generelt kan gi helseplager. Men trudde det var over tid,