Fremdeles ubehag

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
jeg har fremdeles ubehag under føttene mine etter jeg gikk med helt flate ballerina sko på 17 mai. Kjenner jeg er engstelig for varigemen nå. Hvor lang tid kan sånt sitte i. Er ca midt under foten.

Jeg får kjempe fort vondt under føttene, og det sitter noen dager. Gruer meg til å gå fra sofa til do fordi det gjør så vondt under hælene.

Jeg får kjempe fort vondt under føttene, og det sitter noen dager. Gruer meg til å gå fra sofa til do fordi det gjør så vondt under hælene.

Vet du om graviditet kan gjøre det verre? Feks det at jeg gikk med ultra tynn såle og flate ?

Vet du om graviditet kan gjøre det verre? Feks det at jeg gikk med ultra tynn såle og flate ?
Svangerskap kan ha en påvirking, jeg sleit med vonde bein i sist svangerskap fordi jeg ikke hadde gode nokk sko. Det var så vondt i beina at jeg ofte grein og lot være å spise (eller lignende) til maen kunne komme hjem og hjelpe meg.

Går det over igjen?

Det går over ja, men kan ta tid. Jeg fikk det for snart to år siden, og hadde det nok et halvt års tid. Ellers kan det jo kanskje være hormonelt betinga, det er jo mange knokler i foten som kan bli løse slik som lenger opp i kroppen?

Det er også viktig med sko med god hælkappe slik at du ikke "spenner" deg for å holde skoen på foten.

Tusen takk for tilbakemeldinger jeg er en utrolig bekymret person med mye helseplager og vil helst ikke ha mer plager

På samme måte som bekkenet blir løsere pga hormoner skjer det samme med føttene så at man for eksempel går opp en str etter svangerskap er veldig vanlig så at man også kan få smerter etter dårlig skotøy en dag.
Har også vondt selv de dagene jeg har stått mye uten scholl sålene mine ;)

På samme måte som bekkenet blir løsere pga hormoner skjer det samme med føttene så at man for eksempel går opp en str etter svangerskap er veldig vanlig så at man også kan få smerter etter dårlig skotøy en dag.
Har også vondt selv de dagene jeg har stått mye uten scholl sålene mine ;)[/QUOTE

Er det sånn at dette også vil gå over? Syns en uke å ha vondt er lenge etter en dag med gåing i flate drittsko. Kan jeg nå risikere at det vil være sånn til etter fødsel akkurat som bekkenet? Leser på nett flate sko generelt kan gi helseplager. Men trudde det var over tid,

Høres jo rart ut men kan jo ha trigget noe, ville gått til lege snart ihvertfall for å høre.
Har heldigvis aldri hørt noen som har fått varige men av det da :)

Back
Topp