Pinnsvinfrua Forelsket i forumet Sensommerlykke 2017 12 Jan 2017 #21 Nettopp blitt kvalm. Er 11+6 i dag, og nå har plutselig kvalmen kommet... Er ikke helt ubrukelig, men går å små gulper hele dagen...
Nettopp blitt kvalm. Er 11+6 i dag, og nå har plutselig kvalmen kommet... Er ikke helt ubrukelig, men går å små gulper hele dagen...
Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021 13 Jan 2017 #22 Rimfrost92 skrev: Kvalm er bare forbokstaven! I dag tidlig kl 7.30 sto jeg og spydde i bedet utenfor siden min datter var på do, naboen såg litt sjokkert ut Klikk for å utvide … Huff jeg kastet opp på vei til skolen, de som gikk bak så veldig rart på meg [emoji23]
Rimfrost92 skrev: Kvalm er bare forbokstaven! I dag tidlig kl 7.30 sto jeg og spydde i bedet utenfor siden min datter var på do, naboen såg litt sjokkert ut Klikk for å utvide … Huff jeg kastet opp på vei til skolen, de som gikk bak så veldig rart på meg [emoji23]
B+T=Mini Blir kjent med forumet 15 Jan 2017 #23 Går jeg med tom mage kaster jeg lett opp. Spesielt på morran. Har kvalme bølger gjennom hele dagen er 15+2 nå så får håpe det gir seg snart..
Går jeg med tom mage kaster jeg lett opp. Spesielt på morran. Har kvalme bølger gjennom hele dagen er 15+2 nå så får håpe det gir seg snart..