Fremdeles i 100 % jobb?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Har ferie nå, men jobbet 100 % før ferien og satser på det blir det en stund etter det. Har begynnende bekkenplager så vi får se hvor lenge kroppen spiller på lag.

Jobber fortsatt 100%, har ikke hatt en eneste dag fravær pga svangerskapet, og håper det fortsetter slik :) har heldigvis fleksibel jobb, med fleksitid og evt mulighet for hjemmekontor om det skulle bli nødvendig [emoji846]

50% sykemeldt pga bekkenløsning:( kommer nok til å fortsette med det fremover virker det som.

I forrige svangerskap jobbet jeg 100% hele veien, men bekkenet begynte å krangle mye tidligere denne gangen.

Blitt 50% sykemeldt nå i en kort periode pga bekkenplager.. Men håper med litt fysio/naprapat timer så hjelper det og kan være tilbake i 100% jobb..

100 % på jobb.
Kontorjobb, så har bestilt meg en ny stol slik at jeg kan variere sittestillingen mye mer [emoji4]

Jeg må ta svangerskapspermisjon pga farlige stoffer på jobb :(
Utenom litt bekkenplager er jeg i kjempeform og skulle gjerne jobbet!

Begynner i 100% nå etter ferien. Har vært delvis sykemeldt siden jeg testet positivt pga kvalme. Den er heldigvis over nå[emoji4]
Håper jeg klarer å stå i 100% jobb til permisjon.

Jobber i 75% stilling som sykepleier, men vært 100% sykemeldt siden uke 7 grunnet risikosvangerskap.

Jeg jobber over 100% om dagen pga ferieavløsing ol. Men vurderer å sykemelde meg pga dårlig arbeidsmiljø. Bekkenløsningen ligger også og lurer så vi får se...

100% svangerskapspenger. Er i super form, jobben passer ikke til gravide. Det er trist da jeg liker så godt både pasienter og kolergaer:)

100% svangerskapspenger. Er i super form, jobben passer ikke til gravide. Det er trist da jeg liker så godt både pasienter og kolergaer
100% svangerskapspenger. Er i super form, jobben passer ikke til gravide. Det er trist da jeg liker så godt både pasienter og kolergaer:)

Hvilken type jobb har du?

100% svangerskapspenger. Er i super form, jobben passer ikke til gravide. Det er trist da jeg liker så godt både pasienter og kolergaer

Hvilken type jobb har du?
Jobber på et nasjonalt kompetansesenter for en veldig sjelden sykdom. Mye uforutsigbarhet, både utagering og mye bevegelser i kroppen.

100% sykemeldt med svangerskapsmigrene fra uke 7. Vil nok ikke være i jobb før fødsel.

Har jobbet 100% helt fram til 15 august da jeg ble sykemeldt 50 % pga lavt blodtrykk. Svimmel,kvalm og hodepine og det svartnet for meg. Ble gradvis bedre å tenkte at jeg skulle klare 100% da sykemelding gikk ut 4 september. Holdt ut helt til torsdag før jeg måtte dra hjem fra jobb. Denne uka gikk rett i dass så ende med å bli 50% sykemeldt igjen. Å jobbe med 18 stk 1,2 og 3 åringer med fult kjør hele dagen og masse fravær vi ikke får vikar for ble for tøft. Det er dessverre ikke mulig å tilrettelegge for meg når vi nesten konstant går med for lite folk dessverre...

Jeg jobbet 100% til 1. September, da var det full stopp med kraftige kynnere og en kvalme som ikke forsvant. Skal tilbake på jobb i begynnelsen av oktober, så jeg håper formen blir bedre til da!

Jobbet litt redusert de siste ukene før ferien, men begynte i 100% etter ferien.. Det varte i et par uker før jeg måtte innse at det ikke gikk etter å ha hatt flere episoder hvor jeg nesten har gått i bakken. Ikke gøy å være med brukere når jeg begynner å svimle :sorry: Har ei som skal inn for meg etterhvert, men ikke aktuelt før hun får minimum 80%, så får se hvordan det går fremover. Jobber for øyeblikket 50, men blir ofte lenger før jeg klarer å komme meg avsted. Og blir kjempe sliten! Så må ta meg sammen og gå når jeg skal gå!

Har jobbet fullt (som er 75% for min del) til nå, men fra neste uke blir det bare 50% da jeg sliter sånn med kvalme og hodepine når jeg er sliten. Butikkjobb med mye gåing,ståing og løft er ikke ideelt kjenner jeg

Back
Topp