Fremdeles flere gressenker her?

Jessjess

Elsker forumet
Nå i det siste har det falt så mange fra forumet vårt (emoticon)
og kommet så mange nye til!emoticon

Så jeg lurer på om det fremdeles nå er flere gressenker her?
Noen som kommer til å bli deltids-alene mamma?
Jeg gruer meg veeldig til den biten kjenner jeg.......

Anyone?

Fortsatt gressenke ja! Regner med 6 uker fremover i ensomhet:P
Gruer meg ikke til å være alene med baby. Blir bare koselig det!
Er førstegangsfødende, men har masse erfaring med babyer, så jeg gleder meg veldig! 
Har du barn fra før?

emoticon
Eg e :) Iallefall inn til videre.. Ender vel opp som alenemor og snart. :(

Havets fru skrev:
Å? Høres ikke bra ut Maja88.. Hvordan går det med deg?

Joda, det går bra. E hos mamma for tiden nå. Å har vært her i snart 14 dager. Å må ærlig innrømme at slik eg har det no, e bedre enn hjemme hos sambo. Da vi krangle å diskutere hver eneste dag :( Føle meg utkjørt hjemme.. 

Høres ikke bra ut.. Bra du får slappe av hjemme iallefall!
Håper du finner ut av det..

Havets fru skrev:
Høres ikke bra ut.. Bra du får slappe av hjemme iallefall!
Håper du finner ut av det..

Håper og det.. Virker bare som at han driv å skyv meg unna å gjedd opp håpe på oss.. Å da blir eg og giddalaus .

Takk :)

Vet ikke helt hva jeg er, men jeg bor ikke med bf. Vi har vært sammen 3 år, men de 2 siste har jeg studert en annen plass. Han bor i hjembyen vår. Ser hverandre i helgene. Hva som skjer i mai er et mysterium, men jeg håper han flytter hit og vil bo med oss det siste skoleåret jeg har igjen :-)

Er gressenke jeg også. Så nå blir jeg "deltids-alenemor"for to! Tror det kommer til å gå veldig bra, men kommer garantert til å savne mannen ekstra mye under kveldsstell og morgensituasjonene når vi er alene....

Mannen min e på vakt 6 veker å fri 4! Så d kan vær eg blir mye alene!! Godt eg har god familie å svigerfamilie<3>

Havets fru skrev:
Fortsatt gressenke ja! Regner med 6 uker fremover i ensomhet:P
Gruer meg ikke til å være alene med baby. Blir bare koselig det!
Er førstegangsfødende, men har masse erfaring med babyer, så jeg gleder meg veldig! 
Har du barn fra før?

Såpass.. Nei, jeg har ingen barn fra før, så det blir veldig spennende.. Er ikke så glad i å være alene hjemme, så det blir spennende å se hvordan det går med en liten en! Er litt redd av meg =P Det er så stille i huset når sambo seiler, så det blir sikkert veldig koselig med en liten en som skriker og skal få oppmerksomhet hele tiden ^^

Maibaby13 skrev:
Mannen min e på vakt 6 veker å fri 4! Så d kan vær eg blir mye alene!! Godt eg har god familie å svigerfamilie<3>

Jaa, familie er GULL verdt! =D

Jessjess skrev:

Såpass.. Nei, jeg har ingen barn fra før, så det blir veldig spennende.. Er ikke så glad i å være alene hjemme, så det blir spennende å se hvordan det går med en liten en! Er litt redd av meg =P Det er så stille i huset når sambo seiler, så det blir sikkert veldig koselig med en liten en som skriker og skal få oppmerksomhet hele tiden ^^

Er ikke alltids like kjekt å være så mye alene i et hus nei.. Men tenker det blir deilig med en liten en som skriker ja:-) Blir nok litt livligere i huset fremover;-)

Back
Topp