Fremdeles ømm nedentil

Love4two

Forumet er livet
Er det flere som er det?
Det er jo så utrloig ubehagelig.
Forstår ikke hvor lenge jeg skal gå og føle at jeg snart føder livmoren min [&:]

Hvor lang tid er laaaaang tid??
Vil bli ferdig med dette jeg, vil ha hønemor tilbake sånn hun var.....

Ååååå..... jeg ser du teller ned til julaften chello..... Allerede [:D]

(jeg satt her for noen dager siden og tenkte at hvis jeg skulle lage julegaver i år også så må jeg begynne enda tidligere enn vanlig, men hva særen skull jeg lage...? Og så tenkte jeg på de sju slagene jeg må bake for å bli kvalififisert som god husmor...[8D][8D][;)])

ORIGINAL: chello

tok vell et par mnd før alt var som det skulle være. Måtte sy en del der nede forrige gang og var ganske øm pga det. Men la meg tenke: fødte i september.. og jeg tror det var rundt desember (julaften faktisk) jeg klarte å sitte riktig på stolen[;)]

Jeg klarer å sitte normalt jeg nå da, men når jeg står så trykker det liksom. Føler jo ganske så mørbanka der nede, og ikke er det så rart heller når en tenker på hva hønemor har gått igjennom [:)] Tre måneder da... Så oktober kan hun være i bedre form altså... Kanskje jeg skulle lage en ticker og telle ned til det [8D][;)][:D][:D][:D]

(Ang. julegaver, lurt å bestille allerede nå. Gleder meg mer til jul nå enn noen gang etter vi fikk Thea, så det kan bli en koselig jul dette)

Jeg også kjenner det noen ganger når jeg står.
Akkurat som det verker litt liksom.
Men det er stort sett bra...
Var driiit vondt hele tida, til det plutselig en dag var nesten bra igjen.
Nå kjenner jeg det bare en gang i blant.

Lurer litt på om det blir verre når jeg glemmer å knipe? [8|]
Tror det har gått noen dager nå som jeg har glemt å knipe, og synes det blir mer vondt da.

Håper det blir bedre snart. Liker ikke å føle meg så mørbanka [:'(]

ORIGINAL: chello

huff.. Vet hva du mener. Var sånn i laaaang tid jeg og med første mann. Men denne gang gikk det fortere og healet seg fortere. (been there done that liksom[;)])....

Signerre denne.  skjønner godt hva du mener Hege[&:][&:]

Har det akkurat som deg, lurer på om jeg noengang vil bli normal dere nede. Det er så kjipt. Jeg er øm mellom skjeden og endetarmen, veldig hoven. Ble sydd mye, da, både inn- og utvendig. Skal til seksukers-kontrollen neste uke, høre hva legen sier. Har ikke våget å se hvordan det ser ut der nede... sex virker fjernere enn noen gang... [:(]

jeg fødte 21juli. var sår og øm i 3uker tror jeg. nå er ting tilbake til det normale. jeg har tilogmed hatt sex..

ORIGINAL: bejb

jeg fødte 21juli. var sår og øm i 3uker tror jeg. nå er ting tilbake til det normale. jeg har tilogmed hatt sex..

Ja da er du heldig, blir rent misunnelig jeg nå [&:][:)]

jeg har vært heldig, for jeg var øm et par tre dager, og så ga det seg... men herregud jeg har fortsatt svake blødninger. Det vil si, kommer en liten "flekk" i truseinnlegget hver dag.

Og jeg begynner å lengte etter sex igjen... Den nærheten det medfører.

(Er ikke så lett å få noe nærhet her i gården, for så fort snuppa er våken så er det hyl og skrik. Enten fordi hun en sulten eller så er hun trett. Aldri fornøyd jo.....[:(] )

Jeg har det helt hærlig nå..
Vi gjør det hele tia.    (deilig)

Hilsen samboer

Back
Topp