Frekt??!

*MammaTonje*

Gift med forumet
Må innrømme jeg ble ganske irritert når en jeg kjenner sa til meg i dag at h*n mente jeg ikke var sunn nok til å amme!![8|][&:] Hva i pokker mener h*n med det da??! Skal man leve på brød og vann når man ammer da?!

Jeg er ikke mer sunn/usunn enn folk flest.. Så hvorfor skulle ikke jeg kunne amme!! Åhh blir ganske sint ja[:@][:'(]

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

Må innrømme jeg ble ganske irritert når en jeg kjenner sa til meg i dag at h*n mente jeg ikke var sunn nok til å amme!![8|][&:] Hva i pokker mener h*n med det da??! Skal man leve på brød og vann når man ammer da?!

Jeg er ikke mer sunn/usunn en de fleste andre.. Så hvorfor skulle ikke jeg kunne amme!! Åhh blir ganske sint ja[:@][:'(]

Jeg som også kjenner deg vil no virkelig ikkje påstå at du ikkje e sunn nok til å amme!!!! Vi e nok ganske så like sunn/usunn du å eg [8D] *haha*

ORIGINAL: Beijbi

Folk sier de mest utrolige ting noen ganger.....

Signerer den[&:]

Nei jeg skjønner ikke åssen den personen kan påstå noe sånt!![8|] Jeg spiser helt normal mat!!

Hva er det egentlig med folk da?? Man sier da vel ikke sånn til folk uansett? [&:][&:]

Signerer denne eg

Folk sier de mest utrolige ting noen ganger.....

ORIGINAL: breeg

H*n har vel ikke noe med hva du spiser og drikker så lenge du får i deg det du trenger?
Så lenge du klarer å holde det du føler er et rett og sunt kosthold er det ingen andre som har noe med det å gjøre.

Synes ikke det er rett og kommentere hva andre spiser og drikker og er enig med deg at det var litt i frekkeste laget.

H*n mente siden jeg ikke klarte å få i meg så mye mat de første månedene med førstemann (hadde litt spiseforstyrrelser etter fødsel[:o]) og siden jeg drakk cola så var det like greit jeg ikke ammet sist (var jo en av grunnen TIL at jeg ikke ammet sist!) og håpte ikke for babyen sin del at jeg skulle amme denne gangen heller!!!

Back
Topp