ElisabethRB
Forumet er livet
Ja, jeg har begynt å svare frekt til folk som kommer med dumme bemerkninger til meg jeg nå....
Når de ber om det, skal de jaggu få svar på tiltale tenker jeg...
For eksempel her om dagen får jeg spørsmålet: "Hvor langt er du på vei nå?"
Svarer at jeg er over 23 uker.
"Men da er jo ikke du mye stor for å ha kommet så langt..."
(Jeg ligger over streken på helsekortet...)
"Da JEG var gravid med mine to, var jeg KJEMPE DIGER!!"
Da klarte ikke jeg å dy meg, for dette hører jeg hver gang jeg ser denen dama...
Så jeg svarer: "Jaja, men JEG har planer om å gå ned kiloene og miste det ekstra kjøttet etter fødsel jeg skjønner du... Så gjør ikke no at jeg ikke er stor som ett fjell..."
Kanskje stygg kommentar... Men syns den var på rett plass[8D] Hu mumlet bare ett eller annet tilbake... Haha[;)]
Når de ber om det, skal de jaggu få svar på tiltale tenker jeg...
For eksempel her om dagen får jeg spørsmålet: "Hvor langt er du på vei nå?"
Svarer at jeg er over 23 uker.
"Men da er jo ikke du mye stor for å ha kommet så langt..."
(Jeg ligger over streken på helsekortet...)
"Da JEG var gravid med mine to, var jeg KJEMPE DIGER!!"
Da klarte ikke jeg å dy meg, for dette hører jeg hver gang jeg ser denen dama...
Så jeg svarer: "Jaja, men JEG har planer om å gå ned kiloene og miste det ekstra kjøttet etter fødsel jeg skjønner du... Så gjør ikke no at jeg ikke er stor som ett fjell..."
Kanskje stygg kommentar... Men syns den var på rett plass[8D] Hu mumlet bare ett eller annet tilbake... Haha[;)]

SÅ SYKT BRA SAGT!!! Reiner med hun blei stum da ja![:D] Er helt lik selv.. Folk trenger f**n ikke tro at dem er verdensmestere i alt som har med graviditet å gjøre.. Merker veldig godt selv at jeg svarer det frekkeste jeg kan tilbake når slike folk uten folkeskikk gir meg kommentarer.. Skal huske på din kommentar å gi den til noen hvis di prøver seg på meg[:)]