Frekke kommentarer...

ElisabethRB

Forumet er livet
Ja, jeg har begynt å svare frekt til folk som kommer med dumme bemerkninger til meg jeg nå....
Når de ber om det, skal de jaggu få svar på tiltale tenker jeg...

For eksempel her om dagen får jeg spørsmålet: "Hvor langt er du på vei nå?"
Svarer at jeg er over 23 uker.
"Men da er jo ikke du mye stor for å ha kommet så langt..."
(Jeg ligger over streken på helsekortet...)
"Da JEG var gravid med mine to, var jeg KJEMPE DIGER!!"

Da klarte ikke jeg å dy meg, for dette hører jeg hver gang jeg ser denen dama...
Så jeg svarer: "Jaja, men JEG har planer om å gå ned kiloene og miste det ekstra kjøttet etter fødsel jeg skjønner du... Så gjør ikke no at jeg ikke er stor som ett fjell..."

Kanskje stygg kommentar... Men syns den var på rett plass[8D] Hu mumlet bare ett eller annet tilbake... Haha[;)]

Så bra svart!!
Skulle ønske jeg også hadde noen svar på tunga når jeg får kommentarer på at jeg er SVÆR og diger, men jeg kommer liksom ikke på de før etterpå jeg...[&o] Og da er det jo for sent..[>:][8D]

ORIGINAL: Laila1981

Så bra svart!!
Skulle ønske jeg også hadde noen svar på tunga når jeg får kommentarer på at jeg er SVÆR og diger, men jeg kommer liksom ikke på de før etterpå jeg...[&o] Og da er det jo for sent..[>:][8D]

Ja men jeg er gravid, hva er din unnskyldning?

Så bra svart!!

sign

Har det samme problemet eg også.. Komme alltid på dei beste kommentarene å si tilbake etterpå.
Veldig irriterende[:'(][:@].

SÅ SYKT BRA SAGT!!! Reiner med hun blei stum da ja![:D] Er helt lik selv.. Folk trenger f**n ikke tro at dem er verdensmestere i alt som har med graviditet å gjøre.. Merker veldig godt selv at jeg svarer det frekkeste jeg kan tilbake når slike folk uten folkeskikk gir meg kommentarer.. Skal huske på din kommentar å gi den til noen hvis di prøver seg på meg[:)]

Hihi - konge!!!

haha så bra svart [8D]

ORIGINAL: Stjernejenten

Så bra svart!!

Ja men jeg er gravid, hva er din unnskyldning?

ha ha ha, den var veldig bra!!! [:D]

noen som har gode tips til meg?? jeg får alltid kommentarer på at jg er tynn, jentene på jobben er ekstreme!!! før jeg ble gravid mente di at magen min gikk innover osv, og når jeg sier til dem nå at jeg har gått opp syv kg tror dem ikke på meg, da er det liksom noe galt med vekta hos legen osv!!! [:@] er passe lei av å høre det nå, greit at jeg er tynn assa, men jeg gjør jo ikke noe for å være sånn, det ligger bare i genene mine... jeg ser jo veldig godt sjøl at jeg har fått noen ekstra kg, spes på arma, så hvorfor bare le av meg når jeg sier jeg har godt opp litt!!! jeg veit at dem bare er misunnelige for det sier di jo sjøl, men dem har ikke rett til å stadig piske på at jeg er så tynn fordet!!! [:@] for det suten synes jeg at jeg er akkurat passe, jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt, bare synes det kan være nok en gang på en måte [:)]

Er vel ikke akuratt en frekk komentar når hu sier at du IKKE er stor?[8|]

Haha sinnsykt bra sagt [:D]

ORIGINAL: Zera

Kan vel være like sårende det, om man ikke klarer å legge på seg til vanlig.

ORIGINAL: Vugge

Signerer denne.. Når man har blitt kaldt Pipestilk, Stankelbein og Stælken Gundersen i alle år, og er i en periode hvor man endelig legger på seg litt (hvertfall rundt magen, og ser det godt selv) og eneste man hører er;
" Så liten du er til å være så langt på vei. Det syns jo ikke engang"[8|]
" Jøss, skulle ikke tro du var over halvveis!" og
" Den ungen må jo være veldig liten"
så er det faktisk ikke så moro! .. [&o][&:][;)]

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv!!

ORIGINAL: Vugge

Signerer denne.. Når man har blitt kaldt Pipestilk, Stankelbein og Stælken Gundersen i alle år, og er i en periode hvor man endelig legger på seg litt (hvertfall rundt magen, og ser det godt selv) og eneste man hører er;
" Så liten du er til å være så langt på vei. Det syns jo ikke engang"[8|]
" Jøss, skulle ikke tro du var over halvveis!" og
" Den ungen må jo være veldig liten"
så er det faktisk ikke så moro! .. [&o][&:][;)]

Signerer [:)]

Haha, slik svarer jeg og[:)][:D] Kanskje frekt, men heeelt på sin plass mener jeg...

Slik som denne; var på ferie nå i påska, og fikk en kommentar om at jeg hadde sånn fin gravidmage[;)] Koselig det liksom, men hun som sa det er 13 uker på vei selv, og begynte å sammenligne oss, og mente at det er rart at jeg har sånn fin stor mage og hun bare ser feit ut[8D] Svarte bare at; men så er det jo noen kg mellom oss og da[&:][8D] Frekk?? Jeg?? Hmm...

ORIGINAL: snart3engler

noen som har gode tips til meg?? jeg får alltid kommentarer på at jg er tynn, jentene på jobben er ekstreme!!! før jeg ble gravid mente di at magen min gikk innover osv, og når jeg sier til dem nå at jeg har gått opp syv kg tror dem ikke på meg, da er det liksom noe galt med vekta hos legen osv!!! [:@] er passe lei av å høre det nå, greit at jeg er tynn assa, men jeg gjør jo ikke noe for å være sånn, det ligger bare i genene mine... jeg ser jo veldig godt sjøl at jeg har fått noen ekstra kg, spes på arma, så hvorfor bare le av meg når jeg sier jeg har godt opp litt!!! jeg veit at dem bare er misunnelige for det sier di jo sjøl, men dem har ikke rett til å stadig piske på at jeg er så tynn fordet!!! [:@] for det suten synes jeg at jeg er akkurat passe, jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt, bare synes det kan være nok en gang på en måte [:)]

Så stygge de er med deg[:@]
Kan du ikke bare svare tilbake, at du syns det er bedre å være slank, frisk og rask, enn å måtte slite med overvekt og slanking senere i livet......?
Jeg liker at mamma'n til barna mine er en "hot mama", både under og etter svangerskapet...[8D]

Om ingen kommentarer hjelper, hadde jeg faktisk sagt det rett ut til dem, at du er drit lei at de kommenterer vekta di. Det er DIN kropp, og DU som lever med den. De kan begynne å bekymre seg litt mer for sin egen vekt/kropp, i steden for å tenke på deg... Du klarer deg fint!

Sender deg en klem.

ORIGINAL: Diddij

Haha, slik svarer jeg og[:)][:D] Kanskje frekt, men heeelt på sin plass mener jeg...

Slik som denne; var på ferie nå i påska, og fikk en kommentar om at jeg hadde sånn fin gravidmage[;)] Koselig det liksom, men hun som sa det er 13 uker på vei selv, og begynte å sammenligne oss, og mente at det er rart at jeg har sånn fin stor mage og hun bare ser feit ut[8D] Svarte bare at; men så er det jo noen kg mellom oss og da[&:][8D] Frekk?? Jeg?? Hmm...

ORIGINAL: ElisabethRB

ORIGINAL: Diddij

Haha
Følte meg sååå fin etter å ha sagt det og vettu...men herregud enkelte folk er rare[8|][&:] De får seg til å si så mye rart...[:@][:'(]

Alle sier til meg at de ikke ser det på meg og det er greit akkurat nå, men håper selvfølgelig at magen kommer snart[:D]

Det er som mange sier å da: "Du får denna magen tidsnok skal du se".

Back
Topp