Freia påskeegg

verteline

Elsker forumet
ååååå hadde SÅ lyst på det i dag.. sto med en pakke i hånden MEN klarte å legge de fra meg. YES!!

nå har vi INGENTING digg her, å deeeeeet er veeeldig bra...

sliter MASSE med å ikke gnafse i meg alt mulig når jeg er alene på kveldene...

Så flink du var[:)]

Er glad jeg ikke liker dem selv, men synes det er vanskelig å gå forbi alt påskegodiset.

Hehe [8D]

Dem får man kjøpt ÈN gang i året og da spiser jeg dem også [:D]

ORIGINAL: MammaGutten

Hehe [8D]

Dem får man kjøpt ÈN gang i året og da spiser jeg dem også [:D]

sant sant.. men hadde jeg tenkt det hadde jeg sikkert spist en pakke til dagen :P

[:'(]

De er ti ganger verre enn vanlig sjokolade også da! sikkert en halv million kcal i de! [8D]
Uff, blir nesten litt kvalm av å tenke på de!

ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~

[:'(]

De er ti ganger verre enn vanlig sjokolade også da! sikkert en halv million kcal i de! [8D]
Uff, blir nesten litt kvalm av å tenke på de!

Påskeegg Freia
mengde: 1 stk = 34 g
kalorier 193.8 kcal
karbohydrater 17.5 g
tilsatt sukker ikke oppgitt
proteiner 2.3 g
fett 12.6 g

Eg spise kun påskesnop i påsken [:)][:)][:)] Samme gjelde julemarsipan osv.... E VELDIG flink der, og du var KJEMPE flink som klarte å la ver [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Eg slite kun når me har sånn DRITT i huset [;)][;)][;)] Men te og lettkakao, redde meg om kveldene [:)][:)]

uansett så er det melkekrem + sjokolade i de og det er en fryktelig usunn kombinasjon. Tror nok jeg ville holdt meg unna der ja... Så mye sukker a gitt...[:'(]

uansett så er det melkekrem + sjokolade i de og det er en fryktelig usunn kombinasjon. Tror nok jeg ville holdt meg unna der ja... Så mye sukker a gitt...[:'(]

Syns dem er så gode jeg altså! [:)]
Men de påske eggene i pose, 5 stk smaker det samme, men er mindre [;)] om man bryr seg om det? [8D]
Men guri, nesten 1000 kcal på 4 egg [:-]

Men de påske eggene i pose, 5 stk smaker det samme, men er mindre [;)] om man bryr seg om det? [8D]

gosh.. jammen glad jeg la den pakken ilbake.. 1000 kalorier er jo over halvparten av dagsforbruk joh :P

ORIGINAL: verteline

gosh.. jammen glad jeg la den pakken ilbake.. 1000 kalorier er jo over halvparten av dagsforbruk joh :P

Japp [8D]

Men du kan ta 1 til frokost, lunsj, middag og kvelds + litt frukt, haha ... ! [:D]
I teorien er det ikke skadelig i og med at du da får i deg mindre enn 1500 kcal, hihi [:D]

Skadelig er det jo. usunt fett og masse sukker...
er glad jeg ikke er spesielt glad i de! Men er vanskelig med marsipanen... men klarte meg i jula så skal klare meg uten i påsken også!

Jeg elsker di eggene......... har så lyst på[X(] men har klart å holde meg[:)]

er glad jeg ikke er spesielt glad i de! Men er vanskelig med marsipanen... men klarte meg i jula så skal klare meg uten i påsken også!

Marsipan er jo noe av det "sunneste" snopet vi kan spise jo [:D]

Marsipan er jo noe av det "sunneste" snopet vi kan spise jo [:D]

Det er fortsatt snop da[;)] Prøver å holde meg unna...

jeg har faktisk aldri smakt disse populære påske-egga jeg-..tror jeg..hmm..er de så gode altså? hehe[8D]
Uansett: kjempebra gjort å legge de fra deg igjen!!!

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

jeg har faktisk aldri smakt disse populære påske-egga jeg-..tror jeg..hmm..er de så gode altså? hehe[8D]

Du har gått glipp av noe!!!!!!!!!!! [:D]

hehe, jeg tviler ikke[:D] de ser jo ganske gode ut da[:D]...spent på hva de smaker[8D] skal handle inn en pakke til påska hvertfall[:D] i tillegg til et påske-egg med masse snop..haha[8D]jeg har store snopeplaner[:D]lenge siden sist[8D]

hehe, jeg tviler ikke[:D] de ser jo ganske gode ut da[:D]...spent på hva de smaker[8D] skal handle inn en pakke til påska hvertfall[:D] i tillegg til et påske-egg med masse snop..haha[8D]jeg har store snopeplaner[:D]lenge siden sist[8D]

Da er det bare å glede seg! [:)][:)][:)]

Back
Topp