Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Frøken Lykkelig~
[:'(]
De er ti ganger verre enn vanlig sjokolade også da! sikkert en halv million kcal i de! [8D]
Uff, blir nesten litt kvalm av å tenke på de!

uansett så er det melkekrem + sjokolade i de og det er en fryktelig usunn kombinasjon. Tror nok jeg ville holdt meg unna der ja... Så mye sukker a gitt...[:'(]
ORIGINAL: MammaGutten
uansett så er det melkekrem + sjokolade i de og det er en fryktelig usunn kombinasjon. Tror nok jeg ville holdt meg unna der ja... Så mye sukker a gitt...[:'(]
Syns dem er så gode jeg altså! [:)]
Men de påske eggene i pose, 5 stk smaker det samme, men er mindre [;)] om man bryr seg om det? [8D]
Men guri, nesten 1000 kcal på 4 egg [:-]
ORIGINAL: verteline
Syns dem er så gode jeg altså! [:)]
Men de påske eggene i pose, 5 stk smaker det samme, men er mindre [;)] om man bryr seg om det? [8D]
Men guri, nesten 1000 kcal på 4 egg [:-]
gosh.. jammen glad jeg la den pakken ilbake.. 1000 kalorier er jo over halvparten av dagsforbruk joh :P
Skadelig er det jo. usunt fett og masse sukker...
er glad jeg ikke er spesielt glad i de! Men er vanskelig med marsipanen... men klarte meg i jula så skal klare meg uten i påsken også!
Skadelig er det jo. usunt fett og masse sukker...
er glad jeg ikke er spesielt glad i de! Men er vanskelig med marsipanen... men klarte meg i jula så skal klare meg uten i påsken også!
Marsipan er jo noe av det "sunneste" snopet vi kan spise jo [:D]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt
jeg har faktisk aldri smakt disse populære påske-egga jeg-..tror jeg..hmm..er de så gode altså? hehe[8D]
Uansett: kjempebra gjort å legge de fra deg igjen!!!

jeg har faktisk aldri smakt disse populære påske-egga jeg-..tror jeg..hmm..er de så gode altså? hehe[8D]
Du har gått glipp av noe!!!!!!!!!!! [:D]

Du har gått glipp av noe!!!!!!!!!!! [:D]
hehe, jeg tviler ikke[:D] de ser jo ganske gode ut da[:D]...spent på hva de smaker[8D] skal handle inn en pakke til påska hvertfall[:D] i tillegg til et påske-egg med masse snop..haha[8D]jeg har store snopeplaner[:D]lenge siden sist[8D]