freeky mage...

*Chill*

Forumet er livet
HAHAHAHA.....tok nye magebilder idag....og ej sitte her og ler godt.... ser no heilt corny ut no!!! [:D][:D]

Begynner å glede meg til at min mage også ser gravid ut.
Akkurat nå, ser det bare ut som om jeg har spist for mye potetgull og junk-food.
Men faktisk kan jeg så vidt ane en liten spiss under navlen min.

Hehehehe.....sann tenkte jeg også, men nyyyyyt det for nå kommer den kjapt!!! .....og nå er den bare i veien! hehe

Thihihi nettemor! du også har en slik basketball da..... hehehe...

Hi hi, morsomme mager vi da[:D][:D]

ORIGINAL: Chill24

Thihihi nettemor! du også har en slik basketball da..... hehehe...

Hehe, morsom mage, sikkelig "oval" var den[:D]

Hehe!! Den var morsom! [:D]

Måtte vise den til mamma her jeg... artig mage da [:D]

Så fine mager dere har både bast, nettemor og chill 24! Jeg med min tvillingmage tar fort innpå dere...[:D][:D]

ORIGINAL: kjersti:)

ORIGINAL: pebbles

Så fine mager dere har både bast, nettemor og chill 24! Jeg med min tvillingmage tar fort innpå dere...[:D][:D]

oii, du kommer vel til å vokse fort du! hihi... Kommer du vaggene rundt på cc[;)]

ha ha, ja det blir litt av et syn det... magen min tilsvarer vel 23 uker nå sånn ca, men den vokser så sykt fort! Til og med mannen min så forskjell fra fredag til idag![:D]

Magen din er veldig fin....

ha ha, ja det blir litt av et syn det... magen min tilsvarer vel 23 uker nå sånn ca, men den vokser så sykt fort! Til og med mannen min så forskjell fra fredag til idag!

Thihi....blir morsomt å se om du sprekker da tilslutt... [:D] Jeg nekter å tro at jeg hadde hatt plass til en til, hvor sku jeg ha gjemt den da? er jo helt sprængt jo!!

ORIGINAL: Chill24

ha ha, ja det blir litt av et syn det... magen min tilsvarer vel 23 uker nå sånn ca, men den vokser så sykt fort! Til og med mannen min så forskjell fra fredag til idag!

Thihi....blir morsomt å se om du sprekker da tilslutt... [:D] Jeg nekter å tro at jeg hadde hatt plass til en til, hvor sku jeg ha gjemt den da? er jo helt sprængt jo!!

*fnis* hadde fått kul på ryggen du da... mine ligger oppåhverandre, så jeg har en helt oppi mellomgulvet og en nede ved blæra. Dette fører til mye oppkast og fort metthetsfølelse, og ikke minst hyppig vannlating! Men det er bare koselig det da...[:D]

Dødskul mage!!! Ser ut som den er i ferd med å sprekke.....

syns magen din er fin jeg[:)].jeg har også en sånn litt eggeforma mage!! det positivet er at jeg på en måte fortsatt har midja mi!! vet du hva det blir chill?? kan jeg få tippe gutt???

vet du hva det blir chill?? kan jeg få tippe gutt???

Heisann, ja, det ser faktisk ut som ett mega egg...hehehe.... og nei, jeg hvet ikke hva det blir, alle sier guttemage da.. men jeg hadde akkurat likedan sist, og da kom det jente! spennende..... Gler meg til å se han/henne!!! [:D] du får gutt?

Åååh.. Hvordan er det mulig å ha den magen å ingen strekkmerker? [:'(] *kjempesjalu*[&:][:@]

Åååh.. Hvordan er det mulig å ha den magen å ingen strekkmerker?

ingen strekkmerker du lissom..... Har maaange, men de er bare på ene siden av magen. Oppererte en eggstokk for mange år siden og det arret på ca.10cm har nå blitt ca.20cm og har laaaaange striper oppover og nedover. Sprukket hele dritten ja! Men de viser ikke på bildet for de er på undersiden..... og jeg prøvde å ha piercing i navlen sist gang jeg var gravid og da spakk huden rundt...ikke smart nei... så jeg slipper ikke unna jeg heller nei.. [:'(]

ser ut som en alien mage...hihi[:D]

Back
Topp