Freeeeeeeeeeeeeeeeeeedddaaaaaaaaaaan 16 juli

Looney

Forumet er livet
VIP
siste jobbedag før ferie

God morgen! [:)]

Her ble vi vekt av ungene litt over 7. Sambo ble dritstressa, for han skulle jo ha vært på toget for en time siden! [8D] Så nå er han i full gang med å ta 8-toget istedet...
Jeg skal på trening kl 9, så ungene skal til søstra mi og lille nevø. Ute skinner sola, så vi skal prøve å få solt oss/meg litt i dag tror jeg... Om finværet holder seg da, trøndersola har jo hatt en tendens til å bli til skyer og regn i 12-tiden... [8|]

Ha en fin fredag alle sammen! [:)]

god morgen[:)]

kommer tilbake sterkere, trøtt nå.

Grått, trist og regnaktig utetenfor kontoret. Blir vel her til 15 - 16 tiden før jeg leverer N på pappaens jobb for pappa helg. N blir der til tirsdag så pukker vi han opp på vei til Risør på ferie[:)]

I helgen har vi svært lite planer, og godt er det. Jeg skal sove og trene og ellers gjøre fint lite tenkte jeg.

Tjo hei

Lite å melde, hjemme fra jobb. Venter på at mannen og skal komme hjem så blir det vel pita til middag tenker jeg[:)]

4 innlegg i skravletråden yeah!!

Yeah, for vi har alle sååå interessante liv og mye og fortelle om[8D]

Jeg kan informere om at det ikke ble noe soling i dag da, og at Tobias har hatt feber og vært verdens mest sutrete unge. Han har også fått klyster, så da har han fått bæsja denne uka også.

Jeg vil tro livet deres ble mye bedre av denne infoen [8D]

Klart det Skrållan, fredagskvelden er reddet!! Jeg kan jo fortelle at jeg har hatt pita, og det var GODT[:)]

Jeg fikk servert middag av samboeren og HM katalogen i posten - dermed var min kveld reddet[:)] Men så finner jeg plutselig ingen av  tingene jeg MÅ bestille på HmOnline[>:] Prøvde ringe isteden desperat som jeg er, mmen det stengte kl 16[>:]  Men jeg prøver igjen senere jeg nemlig. Mange plagg jeg bare MÅ ha altså[:D] Har til og med overbevist gubben at jeg må ha masse nytt fordi ingen av klærne fra i fjor kommer til å passe denne høsten, dessuten bør jeg være pent kledd på jobb. Denne uken har jeg kledd meg som en dass på jobb med skatesko og saggebukser - men det er kun i ferie tiden det[:)][:)][:)]

Tjoho for 3 uker ferie(selv om jeg skal på jobb to dager i løpet av ferien da)

Og nei shopper ikke mammaklær på HmOnline nei[:D] Men vanlige plagg som kan brukes med mage også. Fikser nemlig ikke typiske mammaklær da jeg føler meg som en kjerring og det vil jeg unngå i det lengste[:D]

Viktig Oppdatering: da har jeg bestillt klær kun til meg (bortsett fra en pysj til N) for 3000 kroner og det føles altfor godt[:)][:)][:)] Gubben vet ikke hvor dyrt det ble ha ha ha

I dag sto vi opp kjempetidlig.........Kjenner det nå ja...Vi var oppe kl 05 i morges[:)] Siden vi skulle ned å hilse på sjefen som heidi digger. Vi var også innom Julius[:)]

Bilturen gikk strålende. null stopp og vi brukte 3 timer ned[:)].

Har kost oss masse i dag til tross for det startet å regne i ettermiddag.

Nå har jeg lagt begge 2 og er ganske spent på hvordan dette skal gå

Har ikke så mye mer  å rapportere for øyeblikket jeg så får jeg jeg se om jeg ramler innom senere men en glup kommentar[8D]

God kveld[:)]
Nå er begge barna i seng og jeg nyter roen i huset [:D]
Kom hjem fra hytta i Risør i går, så nå er ferien over for oss. Skal avslutte ferien med grillingen hos noen venner i morgen.
Ellers blir det bare en stille og rolig kveld her i huset

Skjønner deg godt Looney, brukte stort sett bare vanlige klær jeg også! [:)] Hadde en eller to mammabukser tror jeg, men de ble lite brukt siden det har vært så varmt de sommerene jeg har vært tjukk og diger.

Har vært på lynshopping! Skulle ha bursdagsgave, så fant det pluss masse undertøy til meg ([:D]), en hvit kjempesøt skjortekjole til Ida, og sokker og caps til Tobben. Han måtte ha str 6-8 år i capsen da, digert hode han nemlig! [8D] Det har han hatt siden fødselen, hehe.
Nå skal sambo sykle, og jeg skal se film og svette... det er godt over 25 grader INNE, med gjennomtrekk!

Og jaggu meg tror jeg at jeg har overtalt meg selv til å kjøpe meg nye solbriller i morgen[:D] Dersom jeg finner noen da. Gubben mente de jeg har var blitt veldig stygge, enda jeg er veldig glad i de.

ååå, jeg å vil shoppe på nett!!!

i dag har vi sola oss litt og sulla mye her hjemme. vært på stranda og prøvd ut kajakken å, det var moro det[:D] hele familien oppi[:D]

i morgen skal gutta på fisketur, da skal vi jentene på stranda og sole oss og bade!!! kan ikke huske sist jeg, må vel være år siden.

Jeg og vil shoppe! Har fått både ellos og laredoutekatalogen, men da kan jeg bare vente på hennes og skjønner jeg[:D] Prøver å holde litt igjen da, for hvis jeg klarer lokke mor med meg til London snart så er det jo så masse kjekt å shoppe der!

Back
Topp