Freeeeeeeeeeeeedag

sandra 22

Gift med forumet
Yes,endelig fredag[:)]
I dag blir det å fortsette å pynte litt til jul,det er sååå koselig asså[:)]
Mikael er hjemme med mamman sin i dag å,vi koser oss så fælt[:D]
Ellers i kveld når mannen kommer hjem,reiser vi til besteforeldra til mikael,der han skal være i helgen for jeg å mannen min skal på hotell[;)]Gleder meg så fælt til å pynte meg litt,å føle meg litt fresh[:)][:D]
Ha en strålende helg folkens..

God morgen! [:)]

-18 grader her, pappa kommer og kjører ungene i bhg. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, og etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og sove litt siden jeg er trøøøøøøtt [&o]
Ellers skal jeg og ungene skrive ønskebrev til nissen i dag, siden nissen kommer på julegateåpninga i morgen. I ettermiddag skal vi en tur opp til bestis før de stikker til syden i 2 uker i morgen (lucky them!!!) før det blir fredagspizzakos her hjemme.

Ha en fin dag dere! [:)]

Her er det bare -9...men blåser surt fra elva. Grøss!!

Deilig med fredag iallefall!

Ser ut som d blir lite å gjøre i dag også...helt greit det...Tenkte å ringe en privat klinikk for tidlig UL, så vi kan se at det er liv i magen før vi forteller det til alle i jula. D har jeg noe å gjøre vafal!

OMG jeg er så oppblåst i magen om dagen..den buler ut som bare det...nesten så buksene ikke passer allerede...Flotters!

Ha en flott dag alle!

Hei hei! [:)]

Her sitter jeg å glor...med fyr i peisen og te i koppen - ute er det -8 i dag.
Moter meg opp til husvasken og påfølgende pynting til advent! Blir koselig!!! [:)][:)]
Må bare ut på en handlerunde, mangler både lilla lys og en ny duk..
Gullet er i barnehagen og gleder seg til vi skal på julegateåpning senere i dag. Han håper veldig at nissen har snø med seg..hehe.. Snakker ustanselig om å kjøre akebrett!! [:D]

Ellers blir det en rolig helg tror jeg - ingen planer. Syke meg opp til jobb igjen på mandag, etter 3 uker sykemeldt... [8|]

HA EN SUPER FREDAG OG EN FLOTTIS HELG ALLE SAMMEN!!!

Mårnings!

For en deilig dag. Fikk ungene i barnehagen, før jeg måtte opp å ta blodprøve. Har muligens fått en diagnose, hormonbasert kalsiummangel...så måtte ta ny prøve for å bekrefte det litt nærmere. Har aldeles sprøyteskrekk, men inne på laboratoriet var det verdens skjønneste mannlige sykepleier, som holdt meg i hånda å var rett å slett digg...he, he kjenner det er godt at sambo kommer hjem i morgen, for da han tok hånden min fniste jeg som en liten skolejente...he he, ikke vandt med kroppskontakt etter to uker uten sambo tydligvis[:D]

Nå sitter jeg hjemme med kaffekoppen og "kvinner" meg opp til et skippertak i huset. Planen er å vaske og pynte til jul, før jeg må handle inn til pepperkakebaking og helgekos, før jeg henter gutta boys i barnehagen. Er så fint vær i dag at jeg lurer på å pakke oss inn i varme klær å lufte bikkja i ettermiddag med guttene i vogna.

I kveld skal jeg slappe av med et glass vin og x-factor, før jeg tar et laaangt bad og bare slapper av med egenpleie. Dette blir en deilig dag, håper dere har det samme

Back
Topp