Freeeeeedag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tror Lillebror må ta kvelden bittelitt senere, for han har prøvd å ta morgen en stund nå :-p
Vi får stå opp og levere T i Bhg etter litt frokost.
Så må jeg pakke og gjøre klart mest mulig før mannen er ferdig på jobb så vi får kommet oss av gårde på helgebesøk :)
Håper alle får en fin helg :-D

Tror Lillebror må ta kvelden bittelitt senere, for han har prøvd å ta morgen en stund nå :-p
Vi får stå opp og levere T i Bhg etter litt frokost.
Så må jeg pakke og gjøre klart mest mulig før mannen er ferdig på jobb så vi får kommet oss av gårde på helgebesøk :)
Håper alle får en fin helg :-D
Hehe.. Morro når de er lys våken og kjempeklar for å stå opp midt på svarte natta.;)
Her har Jenny sovet godt. Hørte ikke en lyd fra henne fra vi la henne i 20-tida, før hun våkna for å puppe 05.30. Også sovna hun videre til 07.15. Hun er litt pjusk etter vaksina i går, og har feber stakkar. Så i dag skal vi holde oss inne, slappe av og koooooose masse.:)

God morgen! Her var ei som våkna klokka 04.00 og sov 20 minutter fra 07.45, så dette blir en lang dag. Vi skal på besøk til jobben min. De har kake hver fredag så jeg tenkte å snike til meg litt og skravle med de fantastiske kollegaene mine :-) senere kommer mamma og pappa på helgabesøk for å inspisere nyehuset vårt og dulle med Simone :-) ha en finfin dag alle sammen!

Mornings! I dag håper jeg blir en mer effektiv dag enn i går - da bare sløvte jeg sammen med ungene. Storebror er fortsatt løs i magen. Venter i spenning på om han klarer å holde på maten (i går kom det ut i begge ender for å si det sånn). Han leker og koser seg, så humøret er jo stadig på topp.
Natten har vært bra - Daniel var oppe kl 01 for første pupp, så neste kl 4. Veldig passende avstand. Men han var ganske urolig etter kl 4 - så ble en ny pupp kl 5 for å lure han til å sove litt mer :)

God bedring til Alexander!!! :D
T er levert og Lillebror er allerede trøtt. Ikke så rart da han har vært våken av og på fra ganske tidlig i morges :p

God morgen:) de små er så herlige der de ligger og smiler og er glad det er morgen og kan stå opp:D:rolleyes: her skal vi som sagt til legen og emmeth. Så skal jeg innom apotek og innom europris og kjøpe garn så jeg også får prøvd meg på og lage sånn teppe jeg også:p;) spent på om jeg får til;):)

God tur, forresten:D måtte helgen blir knall:D

God morgen :) Her har vi hatt amming hver time fra kl 00.30-07.30 :eek: Men hva annet er nytt??? :p
Skal til veterinær med hunden nå kl 11 og så skal vi pakke og reise på hytta for helga :D
Mannen skal slutte tidlig på jobb så vi får kjørt før det blir mørkt :) Gleder oss til å komme litt bort hjemmefra og vært litt ute på tur i helga :)

God morgen :) Her har vi hatt amming hver time fra kl 00.30-07.30 :eek: Men hva annet er nytt??? :p
Skal til veterinær med hunden nå kl 11 og så skal vi pakke og reise på hytta for helga :D
Mannen skal slutte tidlig på jobb så vi får kjørt før det blir mørkt :) Gleder oss til å komme litt bort hjemmefra og vært litt ute på tur i helga :)
Veldig herlig å reise bort litt da!
Er jo bare to uker siden ungene og jeg var på tur, men det blir deilig =)
Går liksom i samme tralten her hjemme, og selvom vi trives i hverandres selskap er det så hyggelig å gjøre litt andre ting :D

Hei og hå! :)
Starta tidlig her i gården i dag. Vi bruker jo vanligvis ikke å karre oss ut av senga før rundt halvni-ni :) Men Asle hadde en liten tert med blod i ene tissebleia si her om dagen, så vi sto opp klokka 6 for å feste på en urinprøve-pose og så var vi å fikk sjekka den hos legen klokka 8. Der fant de heldigvis ingenting :D

Litt senere på dagen var vi på den sedvanlige fredagsshoppingen med Asles mormor og oldemor :) Fikk handlet litt tråd og nåler (kjente at jeg hadde litt lyst å hive meg på fingerhekle-dilla og kjøpe garn i tillegg, men jeg klarte å begrense meg ;):rolleyes::p ). Så nå er jeg klar til å scrappe en stjernebok til Asles oldemor i bursdagsgave når hun fyller år om noen uker. Det eneste jeg trenger nå er tid til å få det gjort :p;)

Har ikke de helt store planene for resten av dagen. Trenger å vaske litt klær og rydde litt.
God tur til dere, Fru H og Marian87! :D
Og god bedring til Jenny, Alexander og Emmeth! :)
Og ikke minst ha ei riktig god helg alle mann! :D

Blei en natt til med mye amming, ja o_O Se på det positive i det, blir mye mm av det da;):p Gikk det bra med hundevapsen hos veterinæren?:) Åh, så deilig og reise bort litt og komme vekk fra alt det vante hjemme:) Gooood tur:D:D

Vi har kjørt i hvertfall to timer nå og lillebror holdt seg våken inntil for 15 minutter siden :-p har vært fornøyd da, heldigvis! Og vi må ha litt middag snart. Håper han sover videre og til vi er fremme egentlig.
Jeg tror jeg tok ny rekord i å pakke passe lite til gutta og meg :-p
Rent imponert ;)
Ha ei super helg alle sammen!!!

Vi har kjørt i hvertfall to timer nå og lillebror holdt seg våken inntil for 15 minutter siden :p har vært fornøyd da, heldigvis! Og vi må ha litt middag snart. Håper han sover videre og til vi er fremme egentlig.
Jeg tror jeg tok ny rekord i å pakke passe lite til gutta og meg :p
Rent imponert ;)

Håper dere kom godt fram:):D Kose dere masse i helga:D:D Håper dere får en fantastisk helg på hytta:):p

Vi har kjørt i hvertfall to timer nå og lillebror holdt seg våken inntil for 15 minutter siden :-p har vært fornøyd da, heldigvis! Og vi må ha litt middag snart. Håper han sover videre og til vi er fremme egentlig.
Jeg tror jeg tok ny rekord i å pakke passe lite til gutta og meg :-p
Rent imponert ;)
Haha, bare du ikke har pakka for lite igjen da:p vi kjørte til hytta på 1,5 timer i stedet for 45 minutter pga rushtrafikk, så Hermine sov en time, var fornøyd og våken i 20 minutter og skreik de siste 10 minuttene:eek: :p God helg! :)

Vi har kjørt i hvertfall to timer nå og lillebror holdt seg våken inntil for 15 minutter siden :p har vært fornøyd da, heldigvis! Og vi må ha litt middag snart. Håper han sover videre og til vi er fremme egentlig.
Jeg tror jeg tok ny rekord i å pakke passe lite til gutta og meg :p
Rent imponert ;)

Kos dere masse:-)

Blei en natt til med mye amming, ja o_O Se på det positive i det, blir mye mm av det da;):p Gikk det bra med hundevapsen hos veterinæren?:) Åh, så deilig og reise bort litt og komme vekk fra alt det vante hjemme:) Gooood tur:D:D
Hehe, ja, melkeproduksjonen har virkelig fått fart etter at hun begynte med all amminga på natta. Har mer melk enn noen gang så hun klarer ikke å spise alt! Må fryse ned:D

Pontus måtte ta blodprøve stakkars, men den var heldigvis helt fin:) og så fikk han klipt klørne sine. Måtte punge ut 1000kr :eek:

Haha, bare du ikke har pakka for lite igjen da:p vi kjørte til hytta på 1,5 timer i stedet for 45 minutter pga rushtrafikk, så Hermine sov en time, var fornøyd og våken i 20 minutter og skreik de siste 10 minuttene:eek: :p God helg! :)
Fant ut at det fortsatt var endel saker til overs! Vogna f.eks :-p
Kan like så greit la den stå hjemme neste gang!

Hehe, ja, melkeproduksjonen har virkelig fått fart etter at hun begynte med all amminga på natta. Har mer melk enn noen gang så hun klarer ikke å spise alt! Må fryse ned:D

Pontus måtte ta blodprøve stakkars, men den var heldigvis helt fin:) og så fikk han klipt klørne sine. Måtte punge ut 1000kr :eek:

WOW, det var dyrt gitt:( Godt og høre, har han vært i dårlig form?
Supert med bra melkeproduksjon:) Unner deg virkelig det:D:D:D Bra du får fryst det ned, så har du jo til seinere;):) Hadde dere en god tur på hytta?:)

Back
Topp