Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Vi også må lære å få til en ekstra dubb. Snuppa ville stå opp klokka halv fem, og har nå sovna i vogna. Tror også hun har vondt i munnen for hun sutrer så mye og er begynnt å våkne om kvelden og skrike og roer seg med kald smokk eller dentinox. Må si det er uvant å våkne om nettene for vi er ikke så vant til det, men det hører medhåper tennene kommer fort og radigt så hun slipper å ha det vondt, men det kan nok ta ei stund enda.
Vi skal treffe ei veninne og barna om noen timer og så skal jeg se om jeg får til å legge opp noen gardiner iløpet av dagen. Har aldri starta ei symaskin, men håper det går greitarva den etter bestemora mi for noen år siden så hadde hun levd så hadde hun fått seg en god latter for jeg er ikke så tålmodig og flink med handarbeid ;-p
Høres deilig ut å bade! Jeg har ikke bada i basseng siden u.skolen pga allergi mot klor, men lurer på å teste om jeg tåler det snart for det hadde vært utrolig deilig å bade!blir evt full i utslett og klør, men ingen farlige reakajoner så skader ikke å prøve en gang.
Mårn!
Herr legger hun seg 18.30 hver kveld, sover til 07.00-ish. Er mye våken for mat om natta da...
Nå sitter jeg her og venter på at samboer skal komme hjem fra å levert storesøster i bhg. Det er lønningsdag i dag, det betyr date-frokost <3 hihi
Ha en fin dag!
Haha. Lillebror måtte vente på at jeg spiste først i dagMornmorn! Her tok vesla kvelden ca.19 og var litt urolig til å begynne med, men litt mammakos gjorde susen og hun sov til 06.30. Nå sover hun igjen, så da blir det frokost på meg. Starving!!
Skyfri himmel og sol i dag, så da skal vi ut og trille når det lir på.
Off, det blodsukkeret styrer livet mitt asså!!Haha. Lillebror måtte vente på at jeg spiste først i dagLAVT blodsukker
Men han fikk litt pupp i sengen før vi stod opp da, så han led nok ingen nød!
Lurt at pappan prøver da!=)Morn morn!Har hatt en god natt igrunnen.Hun driver og våkner en del ganger i løpet av natta,men nå har pappaen begynt å stå opp og gi sutten.Da sovner hun igjen med en gang.Hvis jeg står opp...da sovner hun ikke...(luuuurer på hvorfor,hehe)
En amming klokka fire og så klokka syv.
Her snør det kattunger og jeg er ganske sur for akkurat det kjenner jeg!!
Vi skal på besøk til ei venninne som har ei lita på 8 mnd,så det blir koselig
Ha en fin dag alle![]()
Ja, jeg blir helt mannevond!Off, det blodsukkeret styrer livet mitt asså!!![]()
Lurt at pappan prøver da!=)
Det prøvde vi her i går kveld. Da han våknet allerede kl 21.30 og jeg hadde filmkveld med søstrene.
Men han ble helt febrilsk (babyen, ikke mannen!), så det var tydelig at puppen måtte frem![]()
Ja det fikk jeg =) VI pauset bare filmen mens jeg ammetHehe,godt mannen beholdt roen iallefall;-)
Fikk du kost deg med fimkveld likevel eller?
Hurraaaa!Åjaa..Snuppa er 6 mnd i dagHipp hurra for lillegull!!!
❤
Ja det fikk jeg =) VI pauset bare filmen mens jeg ammet![]()
haha, nårtid var det dag? Hermine hadde siste dupp fra 17.30-18 i gårGod morgen!
Lillebror la seg 18.30 i går og jeg må bare lære at det er bedre med en sen dupp i vogna
Jaja.
Dagen går vel unna likevel.
Klesvask i dag og bading senere om mannen er ferdig i vettug tid![]()
Ja, absoluttDet var jo bra!Ammepauser er jo blitt en del av hverdagen det nå![]()
Nei vi stod ikke opp før nærmere 8. Men han var lys våken i natthaha, nårtid var det dag? Hermine hadde siste dupp fra 17.30-18 i går![]()