Freeeeedag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen!
Lillebror la seg 18.30 i går og jeg må bare lære at det er bedre med en sen dupp i vogna :-p
Jaja.
Dagen går vel unna likevel. :-p
Klesvask i dag og bading senere om mannen er ferdig i vettug tid :)

God morgen! Vi også må lære å få til en ekstra dubb. Snuppa ville stå opp klokka halv fem, og har nå sovna i vogna. Tror også hun har vondt i munnen for hun sutrer så mye og er begynnt å våkne om kvelden og skrike og roer seg med kald smokk eller dentinox. Må si det er uvant å våkne om nettene for vi er ikke så vant til det, men det hører med :-) håper tennene kommer fort og radigt så hun slipper å ha det vondt, men det kan nok ta ei stund enda.
Vi skal treffe ei veninne og barna om noen timer og så skal jeg se om jeg får til å legge opp noen gardiner iløpet av dagen. Har aldri starta ei symaskin, men håper det går greit :-) arva den etter bestemora mi for noen år siden så hadde hun levd så hadde hun fått seg en god latter for jeg er ikke så tålmodig og flink med handarbeid ;-p
Høres deilig ut å bade! Jeg har ikke bada i basseng siden u.skolen pga allergi mot klor, men lurer på å teste om jeg tåler det snart for det hadde vært utrolig deilig å bade! :-) blir evt full i utslett og klør, men ingen farlige reakajoner så skader ikke å prøve en gang.

Mårn! :)
Herr legger hun seg 18.30 hver kveld, sover til 07.00-ish. Er mye våken for mat om natta da...

Nå sitter jeg her og venter på at samboer skal komme hjem fra å levert storesøster i bhg. Det er lønningsdag i dag, det betyr date-frokost <3 hihi

Ha en fin dag!

Mornmorn! Her tok vesla kvelden ca.19 og var litt urolig til å begynne med, men litt mammakos gjorde susen og hun sov til 06.30. Nå sover hun igjen, så da blir det frokost på meg. Starving!!:)
Skyfri himmel og sol i dag, så da skal vi ut og trille når det lir på.

God morgen! Vi også må lære å få til en ekstra dubb. Snuppa ville stå opp klokka halv fem, og har nå sovna i vogna. Tror også hun har vondt i munnen for hun sutrer så mye og er begynnt å våkne om kvelden og skrike og roer seg med kald smokk eller dentinox. Må si det er uvant å våkne om nettene for vi er ikke så vant til det, men det hører med :) håper tennene kommer fort og radigt så hun slipper å ha det vondt, men det kan nok ta ei stund enda.
Vi skal treffe ei veninne og barna om noen timer og så skal jeg se om jeg får til å legge opp noen gardiner iløpet av dagen. Har aldri starta ei symaskin, men håper det går greit :) arva den etter bestemora mi for noen år siden så hadde hun levd så hadde hun fått seg en god latter for jeg er ikke så tålmodig og flink med handarbeid ;-p
Høres deilig ut å bade! Jeg har ikke bada i basseng siden u.skolen pga allergi mot klor, men lurer på å teste om jeg tåler det snart for det hadde vært utrolig deilig å bade! :) blir evt full i utslett og klør, men ingen farlige reakajoner så skader ikke å prøve en gang.

Det er ikke vanskelig å sy - det får du til :D
Jeg revurderer badingen da jeg har fått eksem i ansiktet.
Har holdt det i sjakk i vinter, kun hatt på legger og armer, men i går slo det ut skikkelig.
Spiste hvetemel og mistenker at det kommer av det, uten at jeg vet for sikkert...

Mårn! :)
Herr legger hun seg 18.30 hver kveld, sover til 07.00-ish. Er mye våken for mat om natta da...

Nå sitter jeg her og venter på at samboer skal komme hjem fra å levert storesøster i bhg. Det er lønningsdag i dag, det betyr date-frokost <3 hihi

Ha en fin dag!

Det hadde vært ok for meg å stå opp kl 7, altså =)
Men det er natteranglingen jeg ikke orker :p
Så herlig med date da :D Kos dere!

Mornmorn! Her tok vesla kvelden ca.19 og var litt urolig til å begynne med, men litt mammakos gjorde susen og hun sov til 06.30. Nå sover hun igjen, så da blir det frokost på meg. Starving!!:)
Skyfri himmel og sol i dag, så da skal vi ut og trille når det lir på.
Haha. Lillebror måtte vente på at jeg spiste først i dag :p LAVT blodsukker :o
Men han fikk litt pupp i sengen før vi stod opp da, så han led nok ingen nød!

Morn morn!Har hatt en god natt igrunnen.Hun driver og våkner en del ganger i løpet av natta,men nå har pappaen begynt å stå opp og gi sutten.Da sovner hun igjen med en gang.Hvis jeg står opp...da sovner hun ikke...(luuuurer på hvorfor,hehe)
En amming klokka fire og så klokka syv.

Her snør det kattunger og jeg er ganske sur for akkurat det kjenner jeg!!
Vi skal på besøk til ei venninne som har ei lita på 8 mnd,så det blir koselig:-)

Ha en fin dag alle:-)

Morn morn!Har hatt en god natt igrunnen.Hun driver og våkner en del ganger i løpet av natta,men nå har pappaen begynt å stå opp og gi sutten.Da sovner hun igjen med en gang.Hvis jeg står opp...da sovner hun ikke...(luuuurer på hvorfor,hehe)
En amming klokka fire og så klokka syv.

Her snør det kattunger og jeg er ganske sur for akkurat det kjenner jeg!!
Vi skal på besøk til ei venninne som har ei lita på 8 mnd,så det blir koselig:)

Ha en fin dag alle:)
Lurt at pappan prøver da!=)
Det prøvde vi her i går kveld. Da han våknet allerede kl 21.30 og jeg hadde filmkveld med søstrene.
Men han ble helt febrilsk (babyen, ikke mannen!), så det var tydelig at puppen måtte frem :p

Lurt at pappan prøver da!=)
Det prøvde vi her i går kveld. Da han våknet allerede kl 21.30 og jeg hadde filmkveld med søstrene.
Men han ble helt febrilsk (babyen, ikke mannen!), så det var tydelig at puppen måtte frem :p

Hehe,godt mannen beholdt roen iallefall;-)
Fikk du kost deg med fimkveld likevel eller?

Hehe,godt mannen beholdt roen iallefall;-)
Fikk du kost deg med fimkveld likevel eller?
Ja det fikk jeg =) VI pauset bare filmen mens jeg ammet :D

God morgen!
Lillebror la seg 18.30 i går og jeg må bare lære at det er bedre med en sen dupp i vogna :p
Jaja.
Dagen går vel unna likevel. :p
Klesvask i dag og bading senere om mannen er ferdig i vettug tid :)
haha, nårtid var det dag? Hermine hadde siste dupp fra 17.30-18 i går ;)

Back
Topp