Freeeeedag 18 desember!

I natt har jeg sovet som en stein! Skikkelig koma! Og i dag er jeg i bedre form, så sambo er på jobb igjen. Pappa kommer og kjører Ida til bhg i dag, siste dag før jul, siden det er 12 minus, og jeg ikke liker å ta med Tobias ut når det er så kaldt, siden han mest sannsynligvis har halsbetennelse.
Jeg skal egentlig trene i dag, men kanskje ikke så lurt siden jeg var så dårlig i går? Vente til i morgen kanskje? Vi får se.
Ellers blir det jo fredagspizza med sambo i ettermiddag, også må vi prøve å få liv i bilen, hehe. Sambo gikk fra den en times tid i går med lysene på, og nå er batteriet flatere enn håret mitt. Pappa var her i går kveld for å hjelpe oss å starte den, men den er dau. Hjelper jo lite at det er så kaldt ute også da...

Ha en flott fredag store og små! [:)]

Usj, kjedelig med bilen Skrållan. Håper dere får liv i den igjen[:)]

Her har mini sovet fra 1900 til 0700!!![:D][:D][:D] Deilig!![:D][:D] Nå spiser han frokost og koser seg. Jeg har pakket bagen, da det er faren som skal hente han i bhg i dag.[:)] Mini skal på teater og kose seg med bhg i dag[:)] Jeg skal snart levere han, så tenkte jeg ta sol rett etterpå så jeg kan reise hjem igjen og dusje etterpå[8D]

I dag blir det siste innkjøp av julepresangene, satser på alt er i boks i løpet av dagen!![:D] Sjærsten er supernysgjerrig på presangen sin, han som aldri er nysgjerrig... hihi... Jeg har til og med prøvd meg på lys som jeg har tatt bilder og bånd på i år. Tenkte det var en fin tilleggsgave til beste og oldeforeldre[:)]

Jeje... ellers er det julebord med mine gode venninner og følge i dag, gleder meg masse!!! Og sjæreste-tid, da mini er hos faren hele helgen...[:)] 

Åhhhh.... gleder meg til jul nå!!![8D][:D][:D]

Ha en fantastisk fredag jenter!![:D][:D]

Vel i natt var en fæl natt gitt...Heidi kom inn til oss rundt hall 3 hun. Helt greit det så sov vi videre....Etter en time våkna jeg av at hun spydde på meg[:'(][:'(] Håret mitt, t sjorta mi og puta mi var fyll av spye[:'(][:'(] Så den som måtte vaske håret sitt i natt det var meg...Var ikke gøy å legge seg med bløtt hår heller så i dag er jeg fin på håret gitt[8D][:D]

Men ser ut som hun kommer seg litt iverfall nå....Så vis formen hennes blir bedre tar vi kanskje en tur ut. Men vi har det kaldt her i dag...vi har nemlig 9 minus grader i dag brrrrrrrrrrrrrr...godt å være inne også da

Hadde tenkt oss på trening i kveld vi men kanskje ikke så smart å ta med Heidi der i kveld[8|] Men blir uansett trening i morgen vis ikke[:D][:D][:D]

I morgen skal vi i bryllup..Kjenner at lysten ikke er på plass..Vil helst bare være hjemme og slappe av jeg...Men får heller være litt sosial i morgen

Nei får vel se videre på mikke mus vi[8D] trenger vel neppe å si hvilken kanal vi ser på i dag vel[8D][:)]

Da er tuppa levert i bhg. Vi hadde med julegavene til de ansatte i dag og Hannah var så stolt av eskene hun hadde laget at hun holdt på å sprekke. [:D]

Ellers kan vi skryte av 17 minus grader her i dag![&:] Det var 16 grader i stua da vi sto opp så jeg måtte kaste meg rundt å trollfyre. Nå er det godt og varmt. Koselig med peisvarme, kakao, pepperkaker og julemusikk. [:)]

Blir litt små ærender i dag. Må bl.a. spørre bilverkstedet om de kan hjelpe meg å bytte lyspære på den ene frontlykten på bilen. Det er jo klin umulig å få til på egen hånd. [8|]

Da er det liv i bilen igjen! [:)] Pappa var her og triksa litt.

Nå har jeg blitt kjempekvalm. Utrolig koselig å skifte bæsjebleier og ta seg av en aktiv gutt, når jeg føler for å spy når som helst... skulle ønske sambo jobba mye nærmere, er jo nesten ikke noe poeng i å få hjem han når han ikke er her før i 1-2 tiden uansett. Og ingen andre kan ta gutten i dag... artig!!

Jeg har hatt en dårlig treningsøkt, så derfor må jeg trene i morgen også. Ellers er jeg sliten og har millinoer av ting jeg ønsker å få gjort. Svidde altfor mange cash på harryhandle i får og. En julegave gjenstår også. I kveld skal vi på Ikea og kjøpe to skoskap til gangen for jeg har altfor mange sko[:D]

N skal på pappahelg denne helgen, og vi skal på Rakfisklag med vennegjengen. Problemet er at dt er hos non venner som bor langt oppi gokk og det kommer til å koste masse i taxi hjem derfra. Et vennepar vil ha oss med på å spleise på limosin opp dit også men det tror jeg ikke vi gidder[:D] Hypp på å slappe av jeg egentlig....

Jaja da måtte hun spy enda mer..Så nå har jeg vaska mye her i dag gitt...Begynner å minne mer og mer om julevasken her jo[8D][:)]

Men nå er alle gulvene rene og vaskemaskinen gjør så godt den kan....

Var ute en kjapp tur for å hente posten......bikkjekaldt var det brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Har våre hos tannlegen å fiksa tannå mi i dag men måtte jo reisa meg opp heila tiå, itte på va det ein tur til byen og møtte noen jenter fra termin i januar kjempe kos[:D]

Nå fyre me i peisen og ser film dinosaur.....

Maen e reist og kommer hjem i måren så eg ska slappa av foran tv i kveld heilt aleina[:)] og isje minst sengå for meg sjøl jippi ska bli deiligt[:D]

Den siste uken har jeg kjent mer og mer på at jeg faktisk føler glede. Herlig! Håper jeg er over det verste nå, og kan kose meg litt fremover. [:D][:)] Stress med tvllinger ja, men guri hvor herlige de er og! Og så heldig jeg er som har to babyer og en fantastisk storebror! [:D]

kiki: [:D][:D] så fantastisk herlig å lese, håper det fortsetter sånn!! [:D]

Jeg tror jeg har verdens beste pappa! [:)] Han kom i morges og kjørte Ida til bhg, før han kom hit igjen og holdt på med bilen vår en stund. Og jaggu fikk han start på den igjen! [:D] Så da kjørte han en lang tur med den, sånn at den ble skikkelig fin igjen! Fylte bensin gjorde han og, og kjøpte inn spylevæske til oss. Ikke det at vi trengte det, men koselig gjort likevel! [:)] Mamma henta Ida i bhg, så jeg skulle slippe å gå bortover i snøfokket, kvalm og fæl. Snillingene.
Har blitt litt bedre sånn kvalmemessig i kveld, men jeg tør nesten ikke si det. Da kommer det vel for fullt tilbake.
Håper å være helt fin igjen i morgen, for jeg måååå trene...

Ja, jeg er ganske glad for å kunne være glad igjen. [8D][:D] Det svinger masse enda sånn følelsesmessig, og det er jo stress med 2 på likt, men det går hvertfall rette veien. [:)]

har gjort mye i dag vi. Trent, solet meg, shoppet de siste julgavene, kjøpt oss to skoskap til gangen, levert lille-sjef hos pappaen, spist god biff og drukket litt rødvin med gubben[:)][:)]

Nå skal skoskapene skrus sammen mens tv'en står på med X-factor. Deilig og rolig kveld med gubbis.

jeg har muligens tatt juleferie[:D][:D][:D] har søkt om ferie og står ikke på vaktlista så da kan det jo stemme[:D]

jeg og ungene er hos mamma og pappa, mannen er på jakt[8|] så tett inn til jul syns jeg er helt høl i huet, menmen...

så bra ting går bedre, kiki[:)] det fortjener du[:)]

og helt god bedring til skrållan[:)]

jeg er egentlig ikke oppe så lenge, men ungene har akkurat sovnet[8|] så jeg må ha litt alenetid før jeg legger meg.

å hipp hurra for chand[:D] grattis nord-trøndelag

nei, nå får det holde. jeg går å legger meg. natta!

Back
Topp