Freeeedaaaaaag

Olive76

Forumet er livet
Nå er det sommer bare klapp klapp!

Sola skinn i Trivelige trøndelag og Malte sov fra....TADAAAAAM: 19-6.45. Absolutt ny rekord.

(At Gustav ikke fikk sove og ville se på Aleksander Rybakk er en helt annen sak)

Lite å ta seg til på jobb, så da vil jeg ordne lunsj og stelle litt fint med sommervikaren som har meldt sin ankomst. (en eldre herre som har redda oss flere år på rad og i tillegg synes jeg så strålende ut[:)])

Hørest ut som en strålende start på helga Olive76[:)]

Solen skinner her også deilig med sommer. Skal få unna litt jobbing før vi skal hente den nye bilen vår og levere den gamle til sine nye eiere.

Chr er i form igjen så han har tatt en tur i barnehagen siste dag før de slår sammen barnehagene i sommer.

Ønsker alle en strålende helg

Du er i toppform skjønner jeg, Olive - så deilig når de små setter nye "søvnrekorder"[:D] Og Siljea - så bra at Chr er i form igjen - håper han vil kose seg i barnehagen.

Har hatt en litt trøblete natt pga en kranglete rygg - men tipper det er tanta som er i anmarsj, må bare gjøre seg litt bemerket før hu slår til[8D] Ellers har barna sovet godt på tross av at det har vært veldig varmt inatt. Nå blåser det ganske mye ute, men det er god temperatur. Tipper at jentene får tatt seg en liten "dukkert" i bassenget. Må bare få "surfe" litt først[:D]

Kvelden blir fotballfri for 3 gang på rad[&:] Mannen er blitt invitert bort til en nabo for å se kamp - ikke meg imot å få ha TV'n for meg selv[:D] (Tidlig leggetid for ungene ja[8D]).

Da får dere ha en topp dag, alle sammen!

Fredag er alltid kjekt, selv om jeg har fri hver dag[:D].

Her er det kjempevarmt men det blåser stikker og strå. hadde vært deilig om det slutta å blåse...

I dag har jeg kjøpt nan til lukas. skal prøve at han får det til kvelds for å se om han roer seg litt tidligere. Jeg har pumpet hver dag sånn at han har fått flaske med morsmelk hver kveld og det har funket. Men nå har jeg pumpet i nesten 4 mnd hver dag, og er drittlei.. Prøvde en uke uten flaske nå, bare amming og da sovner han ikke før kl 22. Så nå vil jeg prøve åkomme inn i den gode rutinen vår igjen, med flaske på kvelden og i seng kl 20[8D].

ha en fiiin fredag[:)]!

ja, nå er det sommer.. herlig!! og dagene går i surr for meg må jeg ærlig innrømme..

men nå er det helg, og verandaen er straks ferdig. M holder på med siste finpuss... så da gjenstår det å beise... hus og veranda.. hipp hurra! men det er godt å få det gjort.. for da har vi ikke noen store prosjekter hengende over oss fremover.. og det gør ingenitng kjenner jeg.. for det hgar vært nooe hele tiden siden vi flyttet inn.. men slik er det vel å ha hus.. [:)]

i kveld skal jeg spise med mamma.. det blir kos. så blir det vel litt titting i butikker tenker jeg. kjekt med salg..... [:)]

er så digg når det har vært så fint vær i det siste.,.. for det betyr at klærne har tørket raskt ute, og jeg er straks tom for skittentøy.. helt tom vil man jo aldri klare å bli her i huset.. men nå er det liksom kun ett og to plagg i hver vask.. og da er det jo en stund til det blir fulle maskiner.. lenge leve sola.. nå tar jeg husmorferie.. [8D]
når jeg kommer hjem igjen i kveld tror jeg at jg skal ta ferdig rommet til malin og stua.. vi har måttet flytte om på litt hyller etc, slik at vi får mer system i lekene her nede i stua.. der er det kaos.. [:'(] trodde liksom egentlig at jeg kunne rydde en del opp på roimmmet til malin.. men der blir leker liggende ubrukt for tida.. hun leker der om hun har besøk.. men ikke ellers.. så da flytter jeg en del ned igjenm slik at hun har litt her nede også.. [:)] så kanskje hun løsriver seg litt..

God kveld.

Vært på jobb i dag, sliten i ryggen og bena. Begynte på middagen da jeg kom hjem, skulle steke masse pannekaker. Gutta har vært i bhg og på jobb i dag, handlet litt diverse på veien hjem.

Sambo sover i sofaen, Marcus ser på barnetv.

Blir tidlig kveld på meg i kveld, trøtt og sliten, var ikke i seng før midnatt.

I dag har jeg bare farta rundt i byen, men to sutrete unger på slep - hit og dit med papirer ditt og papirer datt -MORO [8D][8D] Har i grunnen vært en ganske dårlig dag, godt man har mye positivt i livet om dagen som bare drar meg opp igjen [:D][;)] Nå har William lagt seg, kjæresten min og Leah spiser iiiiiiis, og snart kommer "tantebarnet" mitt og skal være her i natt! Så skal kjæresten på jobb, og barna sove og så skal man vaske og slappe heeeelt av etter det [:D]

Back
Topp