Freeedag :-)

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Ja jenter.. Da er det fredag. Hva står på planen? Jeg skal straks dra på jobb for noen timer. Så skal helga nytes med mine kjære... Og håpe denne hormonbomba klarer å holde seg i skinnet ;-) er helt ekstremt til tider.

Taco i kveld. Elgbiff i morgen.. Visning på søndag. Hei hvor det går :-)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Yes endelig fredag!! Er alene på jobb i dag, så spent hvordan det blir å gå med bekkenet. Men jeg overlever nok :) har jo tre dager med fri å se frem til! Blir vel farsdagsfeiring i helga også, så blir koselig med litt familietid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg bake litt og ta en tur opp på jobben:-) Ha en fin dag og god helg

Planleggings dag i barnehagen . Største gutten er hos en i barnehagen og har overnattet der fra i går og skal i Dyreparken i dag med han. Jeg og minsten skal kose oss hjemme :)

Åh i dag er det mye på planen!
Mannen har kommet hjem og har hjemmekontor til kl 13.00.

Vi skal bli telefonintervjuet av de folkene som skal fine bosted til oss i det nye landet vi skal flytte til. Samt info om folkeregistrering, bankkonto, helsesystemet (viktig for meg siden jeg mest sannsynlig skal føde der).

Så skal jeg på 24 ukers kontroll, veldig spennende. Før vi skal avgårde for å kjøpe vogn, bytte teppe i stua på IKEA og muligens kjøpe seng/stellebord. Såååå er det endelig fredagskveld! (Håper jeg får vaska litt før den tid også).

Glemte at jeg også skulle bake krydderkake med ajokoladeglasur.

Jeg skulle egentlig på senvakt i dag. Men jeg var så lur, så jeg trilla Oliver i barnehagen idag, tok en tur innom butikken, og gikk hjem med tung pose. Da jeg kom hjem malte jeg siste strøk på dør og vinduskarmer på rommet til Oliver, OG skifta på sengene.. Resultat; føkka bekken! At ikke jeg lærer..! Så jeg blir hjemme i dag. Se an formen i morra, men da er planen å se på møbler til nye rommet hans..! :)

Har baket en ostekake og laget gele til i morra, skal ha bursdag selskap her i morra. Ellers så krangler bekkenet mitt.

Skal sove litt no før det bærer på jobb i natt + 2 netter til.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp