Fredsprisen

StinkiStini

Forumet er livet
Akkuratt nå tenker jeg at hele greia er en vits!

Hvor mange mill bruker landet vårt på den greia der egentlig!?

Sveiser og skuddskikrer hele Oslo for.... ?

Obama gidder jo ikke møte Kongen for lunch engang jo!!
Nepeskrell!

Jeg blir irritert av hele greia. For det første så fortjener han ikke fredsprisen,
også skal vi bruke svinaktig mye penger på det!! [:@] Og han har jo ikke tid til
en dritt her.

Syns også hele greia der er noe stor tull. 

Han har ikke fortjent prisen, og det vet han selv, så jeg synes det er helt greit at han toner det hele ned. Hadde det vært opp til han ville han helt sikkert heller sovet hele dagen, og mottatt prisen i posten etter noen dager[8D]

ORIGINAL: maryjoleen

han har ikke valgt selv at han skal få den prisen da.
bare høres ut som noen tror det[8D]

Han kunne jo sakt at han gjerne mottok prisen via Norgespakke!![:D][8D][:-]

ORIGINAL: S@ra

Jeg blir irritert av hele greia. For det første så fortjener han ikke fredsprisen,
også skal vi bruke svinaktig mye penger på det!! [:@] Og han har jo ikke tid til
en dritt her.

ORIGINAL: S@ra

en dritt her.

ORIGINAL: maryjoleen

han har ikke valgt selv at han skal få den prisen da.
bare høres ut som noen tror det[8D]

Synes faktisk folk er litt ego jeg, er ikke han som sa han skulle ha den..
kanskje ikke alle tenker på at han bor på andre siden av kloden å har barn som han kanskje vil hjem til, ellers er det nok gode grunner til at han velger vekk ting.. give the man a break ![;)]

synes han skulle satt av en hel dag til hele greia og så deltatt på det som har blitt gjort istand og deltatt på hvertfall 1 interview... Selv om han er en veldig travel mann så synes jeg han skulle satt av litt tid til å vise verden hvorfor han faktisk fikk prisen.

Fredsprisen er jo ganske så ærefull å få? Trodde det, men føler ikke Obama helt ser på det sånn...

SYnes også hele opplegget er helt tåpelig...
Ett altfor stort pengeforbruk synes jeg...visst han ikke har tid kunne jo heller en reprensentant fra komiten tatt flyet til usa å gitt han prisen..

Back
Topp