fredspipe!

MalinDalin

Forumet er livet
Hei, for en drama dag!!Syns vi burde huske hvorfor vi er her assa, netop fordi vi har barn i samme aldersgrupe og for at det erfor er godt aa ha noen aa stötte seg til, spörre etter raad, lufte seg og generelt prate med naar folk syns det er nok bleie snakk...

Her som alle andre steder kommer noen bedre overens med andre, noen har ulike meninger osv, det maa vi askeptere og det maa vaere mulig aa fremme sine meninger uten at andre skal bli stött eller forbanna, samtidig som det finnes gode maater aa formulere seg paa uten aa stöte andre.

Jeg trives her, netop fordi det er saa utrolig mange sterke og ulike peronligheter som alikevel klarer aa finne 'ut av det' med hverandre, jeg vet jeg kom inn sent, men er jo glad i dere lell da! Og det er sikker maaange her som ikke helt har sansen for meg osv, men det er ogsaa helt greit, alle kan ikke like alle, but cant we all just get along??

Saa.... noen som vil ta bena i kors, trekke pusten dyyyypt og ta et trekk av fredspipa og si at det rekker, hvertfall for i dag??

Meg også[:D]

ORIGINAL: Mamma til Sebastian

Jeg tar ett trekk og sender den videre! [;)]

AMEN![:D]

Jeg røyker gjerne fredspipe[:D][:D][:D] Bra tiltak MalinDalin!

ORIGINAL: AnaBanana

Det er nå jeg ikke skal nevne farene ved å røyke? Hmmmm? [8D] *knegg*

ja og i fredspiper eer det vel som regel litt av hvert som er ulovlig og[8D][8D][8D]

*Baker bananboller og stapper i kjeften på ei viss Ana, tar et trekk av pipa og sender den videre*
SÅ enig med Malin. Jenter; jeg er jevnt over kjempeglad i dere. Noen mer enn andre, det er ingen hemmelighet, ei heller noen overraskelse. Og jeg vet at noen er glad i meg og, og enkelte hadde ikke felt andre tårer enn gledestårer om jeg droppa ut. Sånn er det i virkeligheten og. Men jeeeezfuckingeverdamnedlouise, da! Vi kan vel sette strek over diskusjoner og gå videre. Er ikke mer enn et par dager siden jeg holdt på å krabbe gjennom kabel`n og kvele noen, men hadde jeg møtt vedkommende nå hadde hu likevel bare fått en moseflatklem.
Her inne har vi da delt så og si ALT. Vi har hatt morgenkvalme sammen, hemorroider, halsbrann, kynnere, diller av ALLE slag, veer, latterkuler, gråtetokter, raserianfall...Vi har fått barn sammen, for svarte! Det er vel stort nok til at vi bør kunne holde sammen og holde fred?

*tarettrekkavpipenogsenderdenvidere*

Amen!

[:)]

ORIGINAL: citadel

Her er jeg ute å nyter solen og det fine været en dag og så er det fullt leven her inne *rister på hodet*

Jeg tar et stort drag av fredspipen og "pass it on"

Signerer Citadel her jeg, akkurat som jeg skulle sagt det selv[:)] (skjønnte lite når jeg slo på pc`en i ettermiddag[8|]...)

Har ikke vært her inne i dag, men jeg tar meg gjerne et drag[:D]

ble letta naa ja, trodde nesten ejg skulle komme tilbake med full krangel her oxo...muhahaha, menne tar meg gjerne ett ekstra trekk jeg, ?kke bare for vennskap men rett og slett ford? jeg er saa J*****G röyksugen...............
Og Rimpr: var du sarkastisk naa??Uansett er det sikker mange jeg irriterer vettet av, om ikke saa har jeg vel ?kke vaaert her lenge nok[8D]

vel om det ikke var sarkastisk ment maa jeg bare bukke og neie, det betyr faktisk mye naar det kommer fra deg som snakker saa rett fra levra og ikke har for vane aa pakke t?ng ? sukker og bumull[;)]

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: MalinDalin

vel om det ikke var sarkastisk ment maa jeg bare bukke og neie, det betyr faktisk mye naar det kommer fra deg som snakker saa rett fra levra og ikke har for vane aa pakke t?ng ? sukker og bumull[;)]

haha :D sant :D menne.. jeg digger deg.. du kommer med jævli mye sprøtt, det liker vi :P
å kidden din er jo bare drit kul! haha.. han er ei lita tergflis tror jeg :P

Skulle tatt oss turen å besøkt dere i sommer vettu :P driver å glor på restplasser jeg da :P kommer myye skattepeng i juni [8D]

det hadde vaert SAA braa!da skulle vi satt en stökk i disse turka da!muhahahaha!!!

'dette er nathan?els arrangerte ekteskap, v? d?skuterer fortsatt pr?sen, skal pröve aa faa a t?l aa gaa ned en kamel'

'dette er nathan?els arrangerte ekteskap, v? d?skuterer fortsatt pr?sen, skal pröve aa faa a t?l aa gaa ned en kamel'

hahaha :D er det kamel-greier i tyrkia og? :P
jeg og pappa var i tunisia.. da var det en dude som tilbø 3500 kameler og 2 ferrari :D høhø

nei ?kke paa saann orntl?, har vel bare bl?tt en spök her nede som de drar for saa aa selge topper som det staar adidos paa[:D] hehe

hahaha :D er det kamel-greier i tyrkia og? :P
jeg og pappa var i tunisia.. da var det en dude som tilbø 3500 kameler og 2 ferrari :D høhø

og pappa sa ne????[8D]

aaaaeeeesj!!!er saa mange som har detti ned fra ekkel treet og treff? hver eneste eeeeeuuuuu gren paa ve?en ned!!

han var jo sånn 35 eller no

Ja, æsj de gyyyyselige folka på 30+ assa....[:'(]

Hehehe, du veit vel at jeg omtrent holdt på å rive av meg håret i den diskusjonen vi hadde på fb, jaaah...Uten at vi skal trekke opp den igjen nå. Ville vel egentlig bare illustrere at selv om man av og til har lyst å stappe folk i søpla og sette seg på lokket, så går det an å bli enige om at i visse ting er man bare jææææævli uenig. Men takke faen for det, så dømrade kjedelig om man skulle vært hjertens enig i alt.

Ana; moste bananer i deigen og banankrem, evt sjokofyll. Er jo så mange som liker den komboen. Alternativt sjokoboller (altså kakao i deigen) med banankrem eller noe...Hmmm, må visst eksperimentere litt på kjøkkenet en dag. Godt jeg har en mann som er glad i sånt.

Back
Topp