fredrikstad sykehus

Petite

Glad i forumet
Hei og god kveld:) er det noen som vet hvordan det er på fredrikstad ang at far overnatter. Må man på barselhotell, hvor er dette? eller bare betaler man så sover han på rommet? eller kan man risikere at flere som har fødd deler rom etter fødselen, grunnet plassmangel? Ble litt mange spm , men håper noen kan svare[:)]

er det ikke en liten seng på rommet som er til pappan?som han må betale litt for tror jeg. en hard og smal seng [8D]

på b3 er det pappaseng... som man betalte 150 kr pr natt for mener eg og huske... en slik man bare dro ned fra veggen

Det kommer an på avdeling og hvor hektisk det er, men man forsøker å legge tilrette for at far kan overnatte. Mat er ikke inkludert da, det må han kjøpe selv.

Man kan være heldig å få rom med dobbeltseng eller det finnes en sånn trekk-ut-seng.

Også koster det 120kr pr døgn, tror jeg[;)]

Alle har enkelt rom der, og mannen får ligge med deg i dobbelt seng på en avdeling(den naturlige avd), på de 2andre  avd så er det egen seng[:)] mener vi betalte 200,- pr døgn jeg[:-] 

Er som regel alltid plass til far, men finnes selvsagt unntak.
Koster 150 kroner for han, uten mat,men hender man får sniket litt med seg likevel[:)]
På B2 og B3 er det senger i veggen som han kan legge ned, på B7 er det dobbelt senger....
I teorien er det kun enkelt rom på SØF (finnes selvsagt unntak ved veldig stor pågang) og man føder som regel der man skal være, altså man blir som oftest ikke flyttet på[;)]

Lykke til! Vi er fornøyde[:D]

Jeg fødte på B7 (jordmor styrt avd) begge gangene. Der er det enkeltrom med dobbeltsenger. Både fødte og sov i dobbeltsenga. Helt topp. 

Er b7 jg håper å få være på og, men vet jo ikke åssn jeg reagerer når jeg først er i smerte tilstand[X(]

Fødte på B3 og da fikk pappaen sove der.

Men hvilke mnd-er er det mest trykk på fødeavdelingene??   April bl.a. har jeg hørt..

Jeg har hørt juni, juli, august...
Da er det nesten flest fødene og mest vikarer.
Vi fikk da plass for det[;)][:)]

jeg fødte på B7 avdelingen og der er det dobbeltsenger[:)]

han må kjøpe maten sin selv , men ellers gikk det fint. jeg fødte i en dobbeltseng[8D]
fødte i april og det var utrolig stille der, kjempe fint. vil føde der igjen.

April i 2009 var rolig- jeg fødte 28. april og da var det ingen andre den dagen som fødte, dan før var det en og dagen etter var det en ;)

ORIGINAL: Lilletrille

Jeg har hørt juni, juli, august...
Da er det nesten flest fødene og mest vikarer.
Vi fikk da plass for det[;)][:)]

Jeg fødte i august og fikk lov å velge hvilken avd jeg ville ligge på fordi det var så få innlagte! Valgte seff b7. Hadde en hel dobbelseng alene!.

Med første mann lå vi på b3 og da hadde mannen min en seng (dratt ned fra veggen) Den betalte han 150 kroner natten for! Pluss at han måtte betale all mat selv! (fra kantinen)

på b7 er det dobbeltseng [:)] må betale for det å, men hyggelig da [:)]

Jeg lå i 2 uker på sykehuset og pappan lå der i alle fall 1 uke til sammen. Vi betalte ingenting[8|]

Back
Topp